دسته بندی محصولات
پارتیشن هوشمند

اگر برای پارتیشن بندی محیط خود بودجه کافی دارید و می‌خواهید با کیفیت ترین و مدرن ترین نوع پارتیشن را برای تقسیم بندی فضای خود استفاده کنید، می‌توانید با مشاوره از مجموعه کارادکور و مشاهده نمونه کارها از پارتیشن هوشمند استفاده کنید. در ادامه هر آنچه که باید درباره پارتیشن هوشمند بدانید را برای شما بازپو کرده ایم.

کارا دکور
کارا دکور

پارتیشن هوشمند

با ساخت انواع پارتیشن به ویژه پارتیشن هوشمند تحولی عظیم در صنعت پارتیشن بندی محیط ایجاد شد. امروزه پارتیشن های شیشه‌ای متنوعی تولید می‌شود که انواع مختلفی مانند: پارتیشن شیشه ای تک جداره، پارتیشن شیشه ای دو جداره، پارتیشن شیشه ای فریم لس و ... دارد. پارتیشن شیشه ای هوشمند که از تکنولوژی جدیدی ایجاد شده به شما این امکان را می‌دهد که دیگر نگران نظافت و باقی مانده آثار انگشت نباشید. این نوع پارتیشن در مکان های متنوعی اجرا، و نوع پارتیشن اداری با پارتیشن منزل آن تفاوت هایی دارد.

پارتیشن شیشه ای هوشمند

نسل جدیدی از پارتیشن های اداری که امروزه مورد استقبال زیادی قرار گرفته اند، پارتیشن های هوشمند شیشه ای هستند. ظاهر شیک و لوکس این پارتیشن، سبب ایجاد طراحی های خاص منازل و ادارات شده است. پارتیشن شیشه ای خود انواع متنوعی دارد که یکی از انواع آن پارتیشن هوشمند است.

شیشه هوشمند چیست؟

به نوعی از شیشه که می‌تواند نور محیط را به طور کنترل شده جذب نماید و آن را تغییر دهد شیشه هوشمند گفته می‌شود.

در تکنولوژی روز دنیا این شیشه به شیشه الکترومیک مشهور است. بین دو لایه به کار رفته از شیشه در این پارتیشن، از کریستال مایع (PDLC) استفاده شده که باعث ایجاد جریان الکتریکی می‌شود. این امر سبب تغییر حالت از شفاف به مات در صورت نیاز خواهد شد.

پارتیشن شیشه ای با شیشه هوشمند مات شونده

در بسیاری از اماکن برای تقسیم بندی فضا از پارتیشن های اداری استفاده می‌کنند تا علاوه بر تقسیم بندی و حفظ حریم شخصی، دیزاین و معماری فضا را تغییر دهند. شیشه های هوشمند مات شونده با ریموت کنترلی که برای آن تعبیه شده، به شکل مات در می‌آیند و یک فضای کاملا خصوصی برای شما ایجاد می‌کنند. اگر می‌خواهید در هر قسمت از محیط که هستید دید عموم به آن قسمت کمتر یا عملا به صفر برسد، پیشنهاد ما به شما انتخاب پارتیشن شیشه ای هوشمند اداری با شیشه های مات شونده است. کارا دکور با طراحی های انواع خاصی از پارتیشن ها امکان انتخاب طیف گسترده ای از مدل ها را برای شما عزیزان فراهم کرده است.

انواع شیشه مات شونده در پارتیشن شیشه ای هوشمند

  • شیشه هوشمند معمولی: این مدل از طلق شیشه ای که در میان آن از فیلمPDLC استفاده شده است، ساخته شده و بسیار مناسب برای ساختمان های تازه ساخت و شیشه های قابل تعویض است.
  • شیشه هوشمند لمینیت شده: این نوع شیشه مات شونده از یک فیلم PDLC قابل تعویض میان دو لایه که رسانا هستند، ساخته شده است. برخورد لایه ها با صفحات شیشه باعث ایجاد اتصال می‌شود.
  • شیشه هوشمند چسبنده: این نوع شیشه دارای یک فیلم هوشمند چسبنده است که قابل اتصال بر روی هر مدل شیشه می‌باشد.

ویژگی شیشه های هوشمند + پارتیشن شیشه ای هوشمند

  • عایق بالای انواع نویز و صدای محیط
  • نگهداری و مراقب کم هزینه و آسان
  • ایجاد یک حریم کاملا خصوصی و پرایوت
  • تنظیم میزان نور محیط

انواع پارتیشن های هوشمند

  • پارتیشن هوشمند تک جداره

در ساخت پارتیشن شیشه ای تک جداره هوشمند از یک لایه شیشه استفاده می‌شود. اما این نوع پارتیشن باعث هدر رفت انرژی می‌شود که به همین دلیل کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • پارتیشن هوشمند دوجداره

در ساخت پارتیشن شیشه ای دوجداره هوشمند دو لایه شیشه هوشمند به کار رفته و بسیار صرفه جویی انرژی و عدم هدر رفتن آن موثر است.

قیمت پارتیشن هوشمند

مسلما با وجود این همه قابلیت جذاب نسبت به پارتیشن های شیشه ای معمولی، قیمت آن بالاتر از سایر پارتیشن ها است. از شرکت های انگشت شماری که توانایی ارائه پارتیشن شیشه ای هوشمند مات شونده، با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا را داراست، می‌توان به شرکت کارا دکور اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت و دریافت مشاوره می‌توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.




ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
کارشناس فروش (09128900394)