دسته بندی محصولات
ساخت دکور مغازه ام دی اف

یکی از اصول جذب مشتری و همچنین فروش بیشتر طراحی و نصب دکور مغازه به صورت مدرن و شیک می‌باشد. ما در کارادکور با استفاده از لوکس ترین طرح ها و جدید ترین متریال با نازل ترین قیمت به شما در جذب و افزایش زیبایی مغازه یا فروشگاه کمک می‌کنیم.

کارا دکور
کارا دکور

اگر می‌خواهید افزایش فروش داشته باشید و مشتریان زیادی را جذب کنید باید طراحی ویترین مغازه و فروشگاه را به یک مجموعه حرفه ای برای دیزاین و طراحی بسپارید. اگر بتوانید با ایجاد یک دکور و ویترین خاص همچنان در عرصه رقابت باقی بمانید و نظر مشتریان را جلب کنید مطمئن باشید فروش خوبی خواهید داشت. برای داشتن یک برنامه عالی علاوه بر ویترین و دکوراسیون مغازه باید اجناس با کیفیت و قیمت مناسب را هم برای افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر در برنامه کاری خود قرار دهید.

هزینه طراحی و ساخت دکور مغازه

برای اینکه مشتریان را جذب کنید و به آنها خود و خدماتتان را معرفی کنید بهتر است از روش بصری استفاده کنید. اگر دکور و ویترین مغازه شما لوکس و زیبا باشد مشتریان ترغیب می‌شوند تا از مغازه شما بازدید کرده و با اجناس و فروشگاه شما آشنا می‌شوند. اگر تمایل دارید برای فروشگاه خود یک دکور جذاب و متفاوت داشته باشیدهمین حالا با مجموعه کارادکور  تماس بگیرید.

هزینه طراحی و ساخت دکور مغازه بستگی به انتخاب و سلیقه شما دارد. معمولا ساخت دکور مغازه با ام دی اف طرفدار زیادی دارد و ارزان تر از سایر متریال ها است. برای اطلاع از قیمت و هزینه ساخت ویترین ام دی اف مغازه و فروشگاه و ثبت سفارش با مجموعه کارادکور تماس بگیرید.

دکور ام دی اف

 

ساخت انواع دکور ام دی اف

 

ساخت انواع ویترین ام دی اف

 

طراحی انواع ویترین مغازه

 

ویترین ام دی اف مغازه

ساخت ویترین ام دی اف مغازه مدرن

امروزه دیگر کسی از ویترین های شلوغ برای طراحی و دیزاین استفاده نمی‌کند. ویترین های ساده و مینیمال همیشه شیک بوده و از آنها استقبال خوبی می‌شود. حداقل برای معرفی خود می‌توانید از سه محصول در طراحی ویترین خود استفاده کنید و یا با استفاده از دیزاین های مختلف مانند لامپ های نئونی لوگو و یا علامت مهمی را در ویترین خود به نمایش بگذارید. ویترین مانند یک اثر هنری باید در ذهن ثبت شود و به یاد بماند.

ساخت دکور مغازه با ام دی اف

اگر قصد ساخت دکور مغازه با ام دی اف را دارید باید بدانید که این متریال بسیار کم هزینه تر و ارزان تر از سایر متریال های موجود رد بازار می‌باشد. ویترین ام دی اف را می‌توانید با نور پردازی مناسب تلفیق کنید و از جلوه بی‌نظیر آن شگفت زده شوید. MDF یکی از ارزان ترین و پرکاربرد ترین متریال هایی است که شما می توانید برای ساخت دکورها و ویترین از آن استفاده کنید.

هزینه ساخت دکور مغازه

قیمت و هزینه ساخت دکور مغازه به عوامل متعددی بستگی دارد که شامل موارد زیر می‌شود:

  • متراژ فروشگاه و ویترین
  • نوع متریال مورد استفاده
  • نوع طراحی

برای اجرای پروژه های این چنینی هیچ قیمت ثابتی منطقی نیست و باید بر اساس هر مکانی یک قیمت تعیین شود. برای اطلاع از قیمت و دریافت مشاوره می توانید با کارادکور تماس بگیرید.




ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
کارشناس فروش (09128900394)