دسته بندی محصولات
 پارتیشن شیشه ای

از پارتیشن میتوان در محیط های اداری، منازل، رستوران ها، کتابخانه ها و... استفاده کنید. پارتیشن شیشه ای انواع مختلفی دارد  که هر کدام از آن ها مزیت هایی برای خود دارد که در ادامه بیشتر با آن ها آشنا میشویم.

کارا دکور
کارا دکور

نمونه کار پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای

اگر به فکر جدا کردن فضای محیط خود هستید و نمی‌دانید باید چه طرحی پیاده کنید، چاره کار شما پارتیشن بندی شیشه ای است. این المان سازه ای زیبا بسیار محیط شما را لوکس و زیبا می‌کند. در فضای کاری استفاده از پارتیشن اداری مدرن باعث حفظ حریم خصوصی در عین تعامل و ایجاد فضایی مرتب و منظم می‌شود. همچنین استفاده از پارتیشن شیشه ای  در منازل نور محیط را حفظ کرده و فضایی زیبا با هارمونی شیک برای شما ایجاد می‌کند. پارتیشن های شیشه ای با انواع مختلفی از جمله پارتیشن شیشه ای هوشمند، پارتیشن ام دی اف، پارتیشن آلومینیومی و.. قابل ترکیب هستند که هر کدام از آنها برای یک محیط خاص مناسب هستند و دیزاین و طراحی صحیح آنها سبب کارآیی بیشتر محیط می‌شود.

انواع پارتیشن شیشه ای در مجموعه کارادکور

شرکت کارادکور با چندین سال سابقه و داشتن رزومه و نمونه کارهای فوق العاده، می‌تواند با توجه به محیط و همچنین محل قرار گیری پارتیشن زیر نظر شما بهترین مدل ها را طراحی و اجرا نماید. در ادامه به انواع پارتیشن شیشه ای و کارآیی ان در محیط بیشتر می‌پردازیم.

پارتیشن شیشه ای تک جداره

پارتیشن شیشه ای تک جداره یکی از پر مصرف ترین نوع پارتیشن می‌باشد که به صورت فریم لس و فریم دار قابل اجراست. در این پارتیشن از پروفیل های کوچ و ظریف استفاده شده است که همین امر ظرافت کار را بسیار بالا برده است. در ساختمان های اداری و مسکونی حتی با متراژ پایین می‌توانید از پارتیشن شیشه ای تک جداره استفاده کنید. اگر مکان ثابتی ندارید و در نصب اجرای پارتیشن تردید دارید نگران نباشید. پارتیشن شیشه ای تک جداره قابلیت جدا کردن اجزا و نصب دوباره در مکان مورد نظر را دارد و می‌توانید بدون ابزار های خاص و صرف زمانی طولانی این پارتیشن را جابجا و نصب کنید.

پارتیشن تک جداره روکار

پروفیل های پارتیشن شیشه ای تک جداره را می‌توان به صورت روکار نصب کرد که در این روش پروفیل ها بر شیشه های سقف و کف که ثابت شده اند، فیکس می‌شوند. پروفیل ها در دو مدل ظریف و بزرگ تولید شده اند که بسته به طرح و پروژه اجرایی و همچنین صلاح دید معمار مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پارتیشن تک جداره توکار

نوع دیگر سیستم پارتیشن بندی محیط، پارتیشن شیشه ای تک جداره با پروفیل های توکار می‌باشد. این پروفیل کاملا در کف پارتیشن تراز و نصب می‌شود. تمامی یراق آلات و پروفیل های استفاده شده در این طرح کاملا از دید پنهان هستند و این ویژگی باعث تمیز تر نشان دادن و ظریف تر بودن پارتیشن می‌شود.

پارتیشن شیشه ای دوجداره

این پارتیشن نیز مناسب بخش بندی محل مورد نظر شما می‌باشد که پروفیل های آن نسب به پارتیشن شیشه ای تک جداره بزرگ تر است و ضخامت بیشتری دارد. در این پارتیشن نیز می‌توان از پروفیل توکار و روکار بسته به نظر معمار و طراح استفاده کرد. ضخامت شیشه های این پارتیشن 6 میلی متر است که به نسبت پارتیشن تک جداره ضخیم تر است. فضای اشغالی توسط پارتیشن شیشه ای دوجداره بیشتر از پارتیشن تک جداره است. پارتیشن دو جداره عایق بهتر صدا و حرارت است و به همین علت از آن برای پارتیشن بندی محیط های مختلف یک اداره مانند اتاق کنفرانس، اتاق های جلسه و اتاق مدیریت استفاده کرد. پارتیشن شیشه ای دوجداره به علت دارا بودن دو لایه شیشه برای استفاده از پرده کرکره ای مناسب است زیرا می‌توان دید را متناسب با نیاز تنظیم و محدود کرد.

پارتیشن شیشه ای دوجداره

پارتیشن شیشه ای open office

پارتیشن شیشه ای open office مشابه پارتیشن شیشه ای تک جداره می‌باشد و نوعی از پارتیشن شیشه ای اداری است. این پارتیشن هیچ اتصالی به سقف ندارد و فقط به زمین و دیوار متصل می‌شود. این پارتیشن بیشار در فضاهای اداری و در مواردی در منازل و ویلاها نیز استفاده می‌شوند. پارتیشن شیشه ای open office یک پارتیشن خود ایستاست و قابلیت جدا سازی و نصب مجدد دارد. با توجه به سلیقه و هارمونی محیط می‌توانید پروفیل هایی با رنگ متنوع در ساخت آن استفاده کنید که ظاهر آن را دو چندان زیبا تر می‌کند. ارتفاع پارتیشن open office در رنج 1.70 تا 2.30 است که بسته به محیط و ارتفاع سقف طراحی و تعیین می‌شود.

پارتیشن شیشه ای رنگی و مات

پارتیشن های رنگی، طرح دار و مات همان پارتیشن های ساده هستند که در نوع شیشه تفاوت دارند. از  انواع شیشه ساتینا، سند بلاست و لمینیت مات برای ایجاد ظاهر مات یک پارتیشن شیشه ای استفاده می‌کنند که این طراحی به منظور ایجاد یک حریم کاملا خصوصی و پرایوت انجام می‌شود. اگر می‌خواهید محیط کاری و یا منزل خود رنگ و روح تازه ای به خود بگیرد، می‌توانید از شیشه های رنگی از جنس لاکوبل، بک پینت و لمینیت رنگی در پارتیشن شیشه ای رنگی خود استفاده کنید. بر روی شیشه های پارتیشن می‌توانید طرح ها و لوگوهای مخصوص خود را پیاده سازی کنید که این امکان جالبی است برای استفاده از پارتیشن های شیشه ای طرح دار در ادارات و شرکت ها. جهت مشاهده کاتالوگ و نمونه کارهای پارتیشن رنگی می‌توانید با تعیین زمانی مشخص برای بازدید حضوری هماهنگی های لازم را انجام دهید.

پارتیشن شیشه ای منزل

در منزل برای اینکه بتوانید از حداکثر فضا و نقاط بدون استفاده منزل خود نهایت استفاده را ببرید، می‌توانید از پارتیشن شیشه ای منزل استفاده کنید. استفاده از این پارتیشن به جای دیوارهای بتنی، آجری و تغییرات بنایی بسیار به صرفه است و هیچ محدودیتی در اجرا در محیط های مختلف از جمله حمام، گلخانه، اتاق خواب، آشپزخانه و اتاق کار وجود ندارد. با اجرای پارتیشن شیشه ای در منزل دید و میزان نور محدود نمی‌شود بلکه می‌توان با توجه به نیاز خودتان آن را تنظیم کنید. تفاوت دیوایدر شیشه ای با پارتیشن شیشه ای در این است که پارتیشن شیشه ای دارای درب می‌باشد و ممکن است مدل آن متحرک باشد. اما در دیوایدر شیشه ای ساید آن کاملا یک تکه، بدون درب و ثابت است و مناسب فضاهایی است که بسیار کوچک هستند و فضای پارتیشن بندی کامل را ندارند.

مزایای پارتیشن شیشه ای منزل

  • مقاومت و استحکام بالا
  • پیاده سازی دیزاینی جدید و مدرن
  • امکان استفاده از شیشه های رنگی و طرح دار
  • قابلیت جداسازی و نصب
  • بزرگ تر نشان دادن محیط
  • پارتیشن شیشه ای اداری

در ادارات برای اینکه بهترین و بهینه ترین استفاده را از محیط ببرند، از پارتیشن شیشه ای اداری استفاده می‌کنند. این پارتیشن مزایایی از جمله عایق بودن صدا، تعامل بیشتر با کارکنان، حفظ حریم خصوصی و صرفه جویی در زمان و هزینه دارد.

پارتیشن شیشه ای فریم دار و فریم لس

تمامی پارتیشن ها را به دو صورت تک جداره و دوجداره می‌توان نصب و اجرا کرد. قابلیت مهمی که در هنگام سفارش باید به آن توجه کرد فریم دار یا فریم لس بودن پارتیشن است. شیشه های پارتیشن شیشه ای فریم لس به سقف و زمین متصل است و هیچ قابی دور آن ندارد. همین ویژگی سبب انتقال بیشتر نور و جلوه ای زیباتر و هماهنگی بیشتر با محیط می‌شود. شیشه های پارتیشن شیشه ای فریم دار علاوه بر اینکه به سقف و زمین نیز متصل هستند با پروفیل به یکدیگر نیز متصل می‌باشند. درست است که وجود فریم در پارتیشن شیشه ای آن را مقاوم تر و مرتب تر می‌کند اما نیاز به فضای بسیار بزرگ برای اجرای این مدل از پارتیشن خواهید داشت.

پارتیشن شیشه ای فریم دار و پارتیشن شیشه ای فریم لس از لحاظ کیفیتی در یک سطح قرار دارند اما از لحاظ قیمت پارتیشن شیشه ای فریم دار به نسبت قیمت بیشتری دارد.

پارتیشن شیشه ای فریم دار و فریم لس

پارتیشن شیشه ای متحرک

اگر محیطی را برای مدتی می‌خواهید تقسیم بندی کنید و بعد از مدتی تغییرات ایجاد کنید می‌توانید از پارتیشن شیشه ای متحرک استفاده کنید که به راحتی می‌توان آن را جابجا کرد. برای ایجاد جلوه ای زیباتر می‌توانید از شیشه های سندبلاست شده و شیشه های رنگی استفاده کنید.

پارتیشن شیشه ای ارزان

پایین بودن قیمت برخی مدل های پارتیشن شیشه ای به دلیل استفاده از شیشه های تک جداره، پروفیل های ظریف تر و طراحی سبک تر آن است و نمی‌توان به دلیل پایین بودن قیمت آن، پارتیشن را بی کیفیت تلقی کنیم. اما نمی‌توان از این مدل دوام طولانی، مقاومت عالی و استحکام طولانی انتظار داشت زیرا به نسبت متریال و یراق آلات استفاده شده در هر پارتیشن می‌توان کارآیی آن را مشخص کرد.

مراحل نصب پارتیشن شیشه ای

ابتدا نفراتی برای ترسیم پلن و نقشه از طرف مجموعه کارادکور اعزام می‌شوند. سپس محل قرار گرفتن درب اتاق ها و اندازه آن مشخص می‌شود. عرض مفید در اغلب این درب ها 90 سانتی متر است. سپس با توجه به محیط پروژه ارتفاع پارتیشن های شیشه ای مشخص می‌شود. سرمایش و گرمایش، دوام، آنالیز سر و صداها و... نکاتی است که باید در هنگام تعیین ارتفاع بررسی شود. در کمترین زمان سخت و نصب پارتیشن به پایان رسیده و می‌توانید نتایج را مشاهده کنید.

قیمت پارتیشن شیشه ای

به نسبت طرح و متریالی که برای اجرای پارتیشن مکان مورد نظر خود انتخاب می‌کنید، قیمت های پارتیشن متفاوت می‌شود. برای استعلام قیمت و همچنین مراجعه به صورت حضوری می‌توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.




ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
کارشناس فروش (09128900394)