دسته بندی محصولات
پارتیشن تک جداره

گاهی اوقات می‌توان بدون تخریب و بازسازی های طولانی، محیط را پارتیشن بندی کرد. انواع پارتیشن های تک جداره که به صورت فریم لس و فریم دار قابل اجراست،می‌تواند جلوه ای لوکس و مدرن به محیط شما بدهد. این پارتیشن مقاوم از پروفیل های مختلفی ساخته می‌شود که در ادامه به توضیحات آن پرداخته ایم.

کارا دکور
کارا دکور

پارتیشن تک جداره چیست؟

به پارتیشن هایی گفته می‌شود که از یک لایه (جداره) جهت تفکیک فضا استفاده می‌کنند و به صورت فریم دار یا فریم لس قابل اجرا هستند. این نوع پارتیشن را می‌توان با متریال های مختلفی از جمله شیشه، ام دی اف، آلومینیوم و ... ترکیب کرد و سازه های زیبایی تولید کرد.

 پارتیشن تک جداره

بدون اینکه محدوده دید خود را کم کنید و همچنان حریم شخصی خود را حفظ کنید می‌توانید از پارتیشن بندی محیط و ادارات به صورت تک جداره استفاده کنید. پارتیشن های تک جداره تا حدودی مانع عبور صدا می‌شوند و می‌توانند عایق خوبی برای محیط های نسبتا آرام باشند. این مدل پارتیشن ها را می‌توان به صورت ریلی، متحرک، ثابت و تاشو اجرا کرد که بستگی به سلیقه مشتریان عزیز به صورت منحصر به فرد و با توجه به مکان طراحی می‌شود.

پارتیشن تک جداره به نسبت پارتیشن دو جداره از ضخامت و ابعاد کمتری برخوردار است و بیشتر در فضاهای کوچک با متراژ کم مورد استفاده قرار می‌گیرد اما به این معنا نیست که نمی‌توان از آنها در مکان هایی با مساحت بزرگ استفاده کرد.

پروفیل های این نوع پارتین از جنس آلومینیوم و دارای مقاومت بالایی می‌باشد. اگر در این پارتیشن ها از شیشه استفاده شود، ضخامت شیشه ها 10 میلی متر خواهد بود. همچنین می‌توان از شیشه های لمینت نیز استفاده کرد که مقاومت شیشه را افزایش می‌دهد و با توجه به نظر کارفرما اجرا می‌شود.

مزایای استفاده از پارتیشن تک جداره

  • می‌توان از درب های مختلفی مانند درب شیشه ای (لولایی و ریلی)، چوبی، آلومینیومی و ... برای نصب استفاده کرد.
  • بسیار سریع تر و آسان تر از سازه های آجری و بتنی اجرا و نصب می‌شود.
  • می‌توان از شیشه های مختلفی مانند شیشه های رنگی، بک پینت، مات یا ساتینا برای نصب استفاده کرد.
  • می‌توانید رگ پروفیل های آلومینیومی خود را با بالاترین کیفیت ممکن و به صورت اختصاصی سفارش دهید. زیرا در پروفیل ها از طیف های مختلف رنگ های آنادایز استفاده می‌شود.
  • یک حریم کاملا خصوصی خواهید داشت.
  • تا حدودی پارتیشن تک جداره عایق صوتی می‌باشد.
  • نور محیط را به طور کامل انتقال و پخش می‌کند.
  • امکان دیزاین پارتیشن ها با استفاده از برچسب ها و لوگوهای مختلف وجود دارد.

انواع پارتیشن تک جداره

شرکت کارادکور با سیستم جدیدی که برای پارتیشن های خود ایجاد کرده، امکان  جدا کردن اجزا و نصب مجدد قسمت های مختلف پارتیشن را فراهم کرده است. پارتیشن های تک جداره به دلیل اینکه از ابزار های خاصی برای ساخت آنها استفاده نشده، بسیار سریع تر از سایر پارتیشن ها جابجا می‌شوند. در ادامه به معرفی انواع پارتیشن شیشه ای تک جداره می‌پردازیم.

  • پارتیشن شیشه ای تک جداره رنگی و مات

  • پارتیشن شیشه ای تک جداره open office

  • پارتیشن شیشه ای توکار تک جداره

  • پارتیشن شیشه ای روکار تک جداره

  • پاریتشن شیشه ای فریم لس تک جداره

  • پارتیشن شیشه ای فریم دار تک جداره

  • پارتیشن شیشه ای ریلی تک جداره

پارتیشن شیشه ای تک جداره روکار

در این نوع پارتیشن ها، پروفیل ها به صورت روکار بر روی سقف و زمین نصب می‌شوند. جنس پروفیل ها و اندازه آنها نیز در ظاهر و محل اجرای آن تاثیرگذار است. پروفیل ها از مدل ظریف و مینیمال تا مدل بزرگتر و قوی تر تولید شده اند که با توجه به سلیقه کارفرما و متناسب با پروژه نصب می‌شوند.

پارتیشن شیشه ای تک جداره توکار

سیستم دیگر پارتیشن ها، از نوع پارتیشن شیشه ای تک جداره توکار (دفنی) می‌باشد که کاملا در تراز با کف زمین نصب می‌شود. سعی بر این است تا دید در نمای این یراق آلات و اتصالات به حداقل ممکن برسد. تمامی قطعات اصلی به صورت پنهان نصب خواهند شد.

پارتیشن تک جداره فریم لس

از پر طرفدارترین نوع پارتیشن تک جداره است که به سقف و کف متصل می‌شود بدون هیچ قابی و هیچ پروفیل عمودی بین شیشه ها ندارد. نور را در محیط محدود نمی‌کند و باعث انتقال بیشتر ان می‌شود.

 این پارتیشن به علت مینیمال و مدرن بودن، برای استفاده در محیط های مسکونی و اداری استفاده می‌شود.

پارتیشن تک جداره فریم دار

برخلاف پارتیشن تک جداره فریم لس، این پارتیشن دارای پروفیل های عمودی میان شیشه ها است، که به همین دلیل مقاومتش بیشتر از نوع تک جداره فریم لس آن است. به دلیل داشتن پروفیل عمودی حتما باید متراژ محیط بزرگتر باشد تا محیط را شلوغ نکند و بسته تر نشان ندهد.

پارتیشن های شیشه ای تک جداره با ارتفاع زیاد

اگر محیط پروژه سقفی بالای 3 متر داشته باشد باید از پروفیل های قوی تر با عرض بیشتری استفاده کرد تا استحکام سازه را تضمین کند. ابعاد این پروفیل ها 4*4 سانتی متر طراحی شده تا در محیط هایی با این متراژ و حتی بیشتر بتواند ایستایی سازه را حفظ کند.

پارتیشن تک جداره آلومینیومی

از این سیستم پارتیشن بندی برای جداسازی فضای مختلف ادارات، کلینیک ها، بیمارستان ها و حتی مراکز فروش استفاده می‌شود که قابلیت جابه جایی دارد. پروفیل های پارتیشن تک جداره آلومینیومی بسیار مستحکم و در برابر خوردگی مقاوم هستند. ضخامت شیشه های بکار رفته در پنل های آلومینیومی از 4 تا 10 میلی متر بسته به سازه و مکان متفاوت است و با درزگیر های سیلیکونی شفاف، از ورود رطوبت و گرد و غبار جلوگیری می‌شود.

پارتیشن تک جداره لترون

چوب های نرم و ضایعات آن در طی فرآیند هایی بسیار فشرده و متراکم می‌شوند و به شکل لترون در می‌آیند که در ادامه با استفاده از دستگاه های مختلفی صاف و یکدست خواهد شد تا برای روکش نهایی آماده شود. روکش نهایی آن می‌تواند مات، براق و هایپرگلاس طبق درخواست مشتری باشد.

پارتیشن تک جداره 16 میل MDF

این سیستم متشکل از MDF با ضخامت 16 میلی متری است که نسبت به پارتیشن های CNC برتری خاصی دارد. این پارتیشن طرح پذیر است و می‌توان با لیزر هر طرح و نقشی را پیاده سازی کرد که همین امر سبب جذابیت خاص این پارتیشن شده است.

پارتیشن تک جداره 6 میل

در این پارتیشن شیشه ای با ضخامت 6 میلی متر استفاده شده که طرح و مدل آن قابل تغییر است و در ارتفاع های مختلف قابل ساخت می‌باشد.

کارادکور

گروه فنی و مهندسی کارادکور، با اجرای پروژه های متعدد و بزرگ دارای تیم کاملا حرفه ای و متخصص می‌باشد که تضمین ارائه یک محصول کاملا حرفه ای و بی‌نقص را می‌دهد.

پیوستگی بین سطوح دیوارها و درب ها،حذف هرگونه درز های اضافی و ایجاد مزایای گوناگون نتیجه استفاده از یک گروه حرفه ای در زمینه اجرا و نصب انواع پارتیشن می‌باشد.

 




ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
کارشناس فروش (09128900394)