دسته بندی محصولات
پارتیشن آلومینیوم

برای طراحی و سفارش پارتیشن آلومینیوم کافیست با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید. برای اطلاع از انواع پارتیشن اداری و نمونه های آن در ادامه با ما همراه باشید.

کارا دکور
کارا دکور

پارتیشن آلومینیومی چیست؟

از انواع پارتیشن اداری می‌توان به پارتیشن آلومینیومی اشاره کرد که اسکلت، فریم و سازه اصلی آن از آلومینیوم ساخته شده است. این سبک از پارتیشن دارای ظاهری زیبا است و از ویژگی های قابل توجه آن می‌توان به سبک بودن آن اشاره کرد.

پارتیشن آلومینیومی

ظاهر زیبا و استحکام این پارتیشن، آن را تبدیل به پر طرفدارترین پارتیشن اداری کرده است. در محیط های اداری  و سازمان ها برای پارتیشن بندی و کاهش سر و صدا از پارتیشن آلومینیومی استفاده می‌شود که به دلیل استفاده از آلومینیوم سخت در متریال فریم این کار، این نوع پارتیشن از مقاومت بالایی برخوردار شده است.

استفاده از رنگ آنادایز با کیفیت در این مدل از تولیدات شرکت کارا دکور در زمینه پارتیشن اداری، جلوه ای زیبا در این پارتیشن ایجاد کرده است.

متریال این پارتیشن از چوب، شیشه و آلومینیوم است که نوع طراحی و اجرای آن بسیار به مکان مورد استفاده و هارمونی فضا بستگی دارد.

 پارتیشن آلومینیومی از قاب آلومینیوم مقاوم، چوب ام دی اف و شیشه های دوجداره یا تک جداره در ابعاد و اندازه های مختلف بسته به سلیقه مشتریان ساخته می‌شود. در اجرای این نوع پارتیشن از یراق آلات مخصوص استفاده می‌شود.

شیشه های استفاده شده در این نوع پارتیشن، درای ضخامت 4 میلی متر هستند و در دو مدل ساده و مات قابل اجرا می‌باشند. می‌توان لولگوی مورد نظر یا طرح دلخواه خود را بر روی شیشه ها حک کنید.

در این نوع پارتیشن از شیشه های رنگی و طرح دار نیز استفاده می‌شود که بستگی به سلیقه شما دارد که از کدام مدل برای دیزاین فضای خود استفاده می‌کنید.

این پارتیشن دارای مزایایی همچون: نصب سریع، تعویض راحت یراق الات و همچنین جابجایی راحت تر می‌باشد.

استحکام و زیبایی پارتیشن آلومینیومی، مشتریان بسیاری را برای خرید و نصب این نوع پارتیشن جذب کرده است. این محصول را می‌توان با انواع دیگر پارتیشن ترکیب کرده و با توجه به محیط اجرا کرد.

پارتیشن آلومینیومی دارای دو مدل تک جداره و دوجداره می‌باشد. برای محیط هایی به نسبت ساکت تر از از نوع تک جداره آن استفاده می‌شود و در محیط هایی به مراتب شلوغ تر از نوع دوجداره ان زیرا عایق صدا می‌باشد.

برای زیبا تر کردن ظاهر این پارتیشن می‌توان از شیشه سکوریت، کرکره و یا ترکیبی از ام دی اف استفاده کرد.

پارتیشن تک جداره آلومینیومی

این نوع پارتیشن شامل سه نوع است:

پارتیشن آلومینیومی 6 میل

پارتیشن آلومینیومی 16 میل ام دی اف

پارتیشن آلومینیومی 16 میل لترون

پارتیشن آلومینیومی تک جداره ستون های محکم زیادی دارد و به صورت کاملا ثابت بدون هیچ گونه لغزندگی و تزلزل روی زمین قرار می‌گیرند. این نوع پارتیشن از نوع پارتیشن ارزان است.

در این نوع پارتیشن با توجه به فضا و درخواست مشتری می‌توان از ترکیب ام دی اف و شیشه استفاده کرد. پارتیشن آلومینیومی نور لازم را در محیط ایجاد کرده و تا حدودی عایق صدا می‌باشد.

پارتیشن دوجداره آلومینیومی

برای ساخت و طراحی پارتیشن آلومینیومی دوجداره، از نوارهای پر کننده بی‌رنگ در بین شیشه ها استفاده می‌شود. این نوارها عایق صدا هستند و استحکام را افزایش می‌دهند.

طراحی پارتیشن اداری آلومینیومی دوجداره به صورتی است که هیچ گونه اتصالی در ظاهر پارتیشن مشاهده نمی‌شود و اتصالات در قسمت های داخلی قابل مشاهده است.

پارتیشن های دو جداره کلاف آلومینیومی نوعی دیگر از پارتیشن های دوجداره می‌باشند که جنس کلاف نگهدارنده آن آلومینیوم و پنل پرکننده آن از جنس ام دی اف می‌باشد. در پارتیشن های دوجداره کلاف آلومینیومی می‌توان از شیشه های سند بلاست، سکوریت و طرح دار استفاده کرد.

ارتفاع پارتیشن های اداری آلومینیومی با توجه به سلیقه کشتریان و کارآیی فضای آنها تعیین می‌شود.

درب های ورود و خروج در این نوع پارتیشن را می‌توان از جنس آلومینیوم و ام دی اف تولید کرد و از شیشه به عنوان پرکننده داخلی استفاده کرد.

علاوه بر این نوع پارتیشن می‌توانید از پارتیشن شیشه ای نیز به عنوان جداکننده و تقسیم بندی محیط استفاده کنید و نظارت کافی را داشته باشید.

مشخصات انواع پارتیشن آلومینیومی

  • پنل هاي اصلي اين پارتيشن بندی آلومینیومی بصورت فريم روكار اجرا می‌شود.
  • می‌توان پرده هاي كركره اي در جدار مياني اين پارتيشن بندی آلومینیومی نصب کرد.
  • شيشه هاي اين پارتيشن بندی آلومینیومی در سه گروه: شيشه سند بلاست، شيشه سكوريت و شيشه معمولي قابل طرحی و اجرا است.
  • بدون محدودیت در ارتفاع می‌توانید درب هاي تمام چوب، شيشه و تركيبي نصب کنید.
  • به دليل استفاده از شيشه در پانل هاي مياني، امكان اجراي لوگو و طرح به صورت سندبلاست وجود دارد.

مزایای استفاده از پارتیشن آلومینیومی

  • نصب سریع و آسان
  • جابجایی آسان پارتیشن در صورت نیاز
  • رنگ بندی و طرح های مدرن، متناسب با هر سلیقه
  • قابلیت تعویض قطعات
  • ایستایی و استحکام بالا
  • قیمت متناسب و مطلوب
  • کیفیت بالا
  • رعایت حریم خصوصی و ایجاد یک محیط پرایوت

پروفیل پارتیشن آلومینیومی

پروفیل پارتیشن آلومینیومی از مهم ترین قسمت های پارتیشن آلومینیومی است که مسئله مهم در طراحی پروفیل این نوع پارتیشن، نداشتن خطوط های تکراری در اتصالات می‌باشد.

شرکت کارا دکور با رعایت استاندارها و اصول فنی در این زمینه، قادر به تولید و عرضه پروفیل های با کیفیت شده است.

قیمت پروفیل آلومینیوم

قیمت پروفیل آلومینیوم در پارتیشن آلومینیومی به عوامل مختلفی همچون متراژ محیط، نوع پروفیل، نوع شیشه و خدماتی ارائه شده بستگی دارد. لازم به ذکر است که هزینه ها با توجه به وضعیت بازار دارای نوسان است و برای ثابت شدن قیمت پارتیشن سفارشی خود باید با شرکت قرارداد ببندید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شرکت کارادکور تماس بگیرید.

پارتیشن آلومینیومی اداری از چه اجزایی تشکیل شده است؟

  1. فریم اصلی از جنس آلومینیوم
  2. پنل های داخلی از جنس شیشه سکوریت با ضخامت 6 میلی متر
  3. طراحی سندبلاست با توجه به سلیقه مشتری
  4. پنل های داخلی از جنس ام دی اف با ضخامت 16 میلی متر
  5. قابلیت قرارگیری کرکره آلومینیومی در داخل پارتیشن
  6. قابلیت نصب محفظه جریان برق و دسترسی آسان به سیم کشی ها
  7. استفاده از درب هایی با متریال متنوع و ارتفاع های پیشنهادی

پارتیشن آلومینیومی دست دوم

افرادی هستند که شرایط سفارش و خرید پارتیشن نو را ندارند. افراد بیشتری نیز هستند که قصد فروش پارتیشن های خود را دارند که در این میان افراد و یا شرکت هایی به عنوان واسطه پارتیشن ها را خریداری می‌کنند و پس از ترمیم و تعمیر لازم به خریداران می‌فروشند.

خرید پارتیشن آلومینیومی

اگر با شرکت کارا دکور آشنا باشید حتما می‌دانید که این شرکت یکی از معتبرترین برند های تولید و فروش انواع پارتیشن اداری در ایران می‌باشد. در صورت تمایل خرید پارتیشن آلومینیومی  و دریافت مشاوره می‌توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

قبل از خرید پارتیشن حتما به نکات ذیل توجه کنید:

  • میزان نورپردازی
  • حریم خصوصی
  • صرفه اقتصادی
  • زیبایی و جلوه متناسب با محیط و...

اجرا و نصب پارتیشن آلومینیومی

برای اجرای دقیق و اصولی این پارتیشن ها باید از بهترین متریال ها و ماهر ترین نیروی کار استفاده کرد.

شرکت کارا دکور علاوه بر تولید و فروش انواع پارتیشن، در صورت تمایل با نازل ترین قیمت اقدام به اعزام نصاب پارتیشن می‌نماید. شما با نصب پارتیشن آلومینیومی می‌توانید فضای خود را کاملا شخصی سازی کنید. در صورت نیاز به نصاب پارتیشن و یا اجرای پارتیشن در محل می‌توانید با مجموعه ما تماس گرفته تا در اسرع وقت اقدامات لازم توسط همکاران ما صورت گیرد.

 

 




ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
کارشناس فروش (09128900394)