دسته بندی محصولات
پارتیشن دوجداره

برای تقسیم بندی محیط بهترین گزینه اجرای پارتیشن است. حال شاید بخواهید از پارتیشن دوجداره برای پارتیشن بندی استفاده کنید. در ادامه با انواع و تمامی جزئیات پارتیشن دوجداره را بازگو کردیم تا شما با خواندن ویژگی های آن بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

کارا دکور
کارا دکور

پارتیشن دو جداره چیست؟

به منظور تبدیل فضاهای مختلف ساختمان به بخش های کوچک تر از پارتیشن دوجداره که نوعی پارتیشن است، استفاده می‌شود. در متریال این پارتیشن ام دی اف، شیشه و آلومینیوم استفاده می‌شود. اگر یک فضای بزرگ را پارتیشن بندی کنید، کارآیی آن بیشتر خواهد شد و می‌توان محیط های خصوصی تری ایجاد کرد.

ممکن است از پارتیشن دوجداره در محیط های مختلفی مانند جدا کردن پذیرایی و نشیمن، ایجاد دو کلاس، پنهان کردن بخش هایی که نیاز است خارج از دید عموم باشد، محیط های اداری، ورودی ها و... استفاده شود.

پارتیشن های دوجداره به صورت پارتیشن های دوجداره با پرده کرکره، با شیشه سندبلاست مات، شیشه ساده و تمام ام دی اف قابل اجراست که بستگی به نظر کارفرما و محیط پروژه دارد.

پارتیشن های دوجداره دارای مسیر عبور انواع کابل برق، تلفن، اینترنتی و... می‌باشند تا در صورت وجود این کابل ها شکل ظاهری محیط به هم نریزد.

پارتیشن دو جداره نسبت به پارتیشن تک جداره مقاوم تر و ایستا تر است. همچنین دارای اصطکاک کمتری با زمین است و نیاز به سرویس کمتری نسبت به پارتیشن تک جداره دارد.

پارتیشن دوجداره

این پارتیشن علاوه بر عایق صدا، عایق حرارت نیز می‌باشد و از هدر رفتن انرژی جلوگیری می‌نماید. در انواع پارتیشن دوجداره اداری می‌توان از این مدل پارتیشن نیز استفاده کرد زیرا ارتفاع آن مطابق شرایط و نظر کارفرما قابل تغییر است و نور محیط را به طور کامل پخش می‌کند.

اگر می‌خواهید فقط ساعات مشخصی از نور محیط استفاده کنید می‌توانید یک پرده کرکره ای استفاده کنید که در صورت نیاز از نور، غبار، دید عمومی و... جلوگیری کنید.

از پارتیشن دوجداره معمولا بخاطر آکوستیک و دکوراتیو بودن آن استفاده می‌نمایند. این مدل ستون های زیاد ندارد زیرا بدنه به خودی خود مقاوم و محکم است و لغزشی ندارد.

معمولا طرح و رنگ های متنوع این پارتیشن مشتریان را به خود جذب می‌کند که شرکت کارا دکور هیچ محدودیت طرح و رنگی ندارد و می‌توانید با هر سبکی که در ذهن دارید پارتیشن دو جداره سفارش دهید.

پروفیل های بکار رفته در این نوع پارتیشن 10*10 می‌باشد که برای استحکام بیشتر نیز درون پارتیشن از لایه آلومینیومی با روکش آنادایز شده استفاده می‌شود.

عملکرد پارتیشن دوجداره

شما برای منازل، ادارات، مراکز تجاری و... می‌توانید از انواع پارتیشن دوجداره مانند پارتیشن ام دی اف، پارتیشن اداری، پارتیشن آلومینیومی و... استفاده کنید تا ظاهری لوکس و خصوصی برای خود ایجاد کنید. پارتیشن دوجداره برعکس تک جداره قابلیت تغییر دارد و در اثر گذشت زمان نیاز به رگلاز کردن نخواهد داشت.

در مدل های تک جداره پارتیشن بعد از مدتی باز و بسته شدن درب، تمام پارتیشن دچار لرزش خواهد شد اما در پارتیشن دوجداره به علت ضخامت لرزشی به وجود نخواهد آمد.

انواع پارتیشن دوجداره

پارتیشن دوجداره شامل انواع مختلفی می‌شود که با توجه به فضای پروژه یکی از آن انتخاب خواهد شد.

پارتیشن دوجداره شیشه ای

می‌توانید برای منازل خود و ادارات از پارتیشن شیشه ای استفاده کنید.

پارتیشن دوجداره ام دی اف

در بیشتر مراکز دولتی از پارتیشن ام دی اف استفاده می‌شود.

پارتیشن دوجداره الیت

این نوع پارتیشن قابل جداسازی و جابجایی دارد که در اتاق خواب ها مورد استفاده بیشتری قرار می‌گیرد. این پارتیشن ظاهر شیک و زیبایی دارد.

پارتیشن دوجداره با پیچ روکار

این پارتیشن تا حدودی یک بار مصرف است یعنی فقط برای یک مکان قابل استفاده است و نمی‌توان ان را جابجا کرد.

پارتیشن دوجداره با تیپو

خرید این پارتیشن به دلیل کیفیت بسیار پایین اصلا توصیه نمی‌شود.

پارتیشن دوجداره آلومینیومی

پارتیشن آلومینیومی بسیار مقاوم بوده و ظاهری بسیار زیبا دارد.

پارتیشن دوجداره با درب کشویی

مانند سایر محصولات می‌باشد با این تفاوت که درب در آنها به صورت کشویی باز و بسته می‌شود.

پارتیشن دوجداره با ارتفاع کوتاه

این پارتیشن دارای ارتفا 120 سانتی متری است و برای نظارت بهتر به سایر بخش ها از آن استفاده می‌شود.

پارتیشن دوجداره سقفی

این پارتیشن ها دارای محدودیت ارتفاع نیستند و از ان برای محیط هایی با سقف بلند استفاده می‌شود.

پارتیشن دوجداره سرویس بهداشتی

این پارتیشن با نام هایی مانند جداکننده سرویس بهداشتی HPL، پارتیشن ضد آب و HPL ضد آب شناخته شده است که دارای خاصیت ضد آب، بخار، آنتی باکتریال، ضد اشتعال و ضد خوردگی ایست و همچنین قیمت، ماندگاری و تنوع این محصول باعث استفاده زیاد آن در سرویس های بهداشتی شده است. از پارتیشن هوشمند نیز می‌توان در این فضا استفاده کرد.

پارتیشن دوجداره بلوک و شیشه

80 سانت این پارتیشن MDF و سایر قسمت آن متشکل از شیشه است که تا ارتفاع 120 سانت طراحی می‌شود. با توجه به نیاز از کتیبه در بالای آن نیز استفاده می‌شود. 

ویژگی های پارتیشن دوجداره

  • دارای مقاومت و استحکام بالا
  • قابلیت استفاده از پرده کرکره ای مابین شیشه ها
  • پر کننده نقاطی همچون ام دی اف، شیشه و پلکسی و ...
  • راحتی و سرعت نصب بالا
  • قابلیت عبور کابل‌های سیستم در تمام قسمت‌های پارتیشن
  • قابلیت مونتاژ و دمونتاژ کردن پارتیشن مطابق با معماری فضا
  • نمای لوکس و زیبا
  • پایداری بالا بدون اتصال به سقف یا دیوار
  • دارای استحکام در برابر ضربه به دلیل داشتن پروفیل های محکم
  • عایق حرارت و صدا بخاطر خاصیت آکوستیک بودن
  • تنظیم و عدم محدودیت در پخش نور محیط
  • صرفه جویی در مصرف انرژی و جلوگیری از اتلاف انرژی

پارتیشن دوجداره ارزان

ارزان بودن همیشه نشانه بی کیفیت بودن نیست اما امروزه به دلیل بالا رفتن هزینه های متریال های با کیفیت امکان ساخت پارتیشن های با کیفیت ارزان وجود ندارد. بنابراین برخی شرکت ها با فروش پارتیشن های بی کیفیت می‌خواهند با اسم پارتیشن ارزان مشتری جذب کنند که بهتر است با بررسی بیشتر از یک مجموعه معتبر، اقدام به سفارش و خرید نمایید.

ساخت پارتیشن دوجداره

این کار حساس بهتر است به وسیله یک شخص کاربلد و حرفه ای انجام شود که لازمه رعایت نکات زیر است:

  1. رعایت نکات ايمني
  2. اطلاع از نصب پارتيشن و نقش آن در ساختمان
  3. اطلاع از اصول برش انواع پارتيشن
  4. اطلاع از اصول استفاده انواع يراق پارتيشن
  5. تعیین قیمت ساخت پارتيشن دو جداره
  6. کار با دریل
  7. سوهان زدن به قطعات چوبي
  8. نحوه صحیح کار با اره برقی گرد
  9. اطلاع از مراحل ساخت انواع پارتيشن دوجداره

قیمت نصب پارتیشن دوجداره

خدمات نصب پارتیشن به عوامل مختلفی بستگی دارد به همین دلیل نمی‌توان قیمت ثابتی برای ان تعیین کرد. همچنین قیمت پارتیشن دوجداره به دلیل استفاده از متریال استفاده شده و طراحی مورد نظر، می‌تواند متفاوت باشد. برای استعلام از قیمت نهایی با مجموعه کارادکور تماس بگیرید.




ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
کارشناس فروش (09128900394)