دسته بندی محصولات
پارتیشن ام دی اف

پارتیشن ام دی اف به دلیل ساختار محکم و جلوه ای زیبا، بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است که همین امر سبب سفارش و درخواست این محصول برای پارتیشن بندی ادارات و منازل شده است. پارتیشن ام دی اف دارای انواع مختلفی مانند پارتیشن اداری ام دی اف، پارتیشن ام دی اف منازل و... می‌باشد که در ادامه به طور کامل آن را شرح داده ایم.

کارا دکور
کارا دکور

پارتیشن ام دی اف (MDF)

ام دی اف یک تخته فیبری با چگالی متوسط است که جزء فراورده های چوبی محسوب می‌شود. ویزگی های ام دی اف سبب شده است تا از آن در ساخت انواع پارتیشن استفاده کنند که یکی از پر مصرف ترین و محبوب ترین نوع پارتیشن در فضاهای مختلف از جمله اماکن، ادارت و... پارتیشن ام دی اف می‌باشد. پارتیشن ام دی اف دارای وزن کم و سبکی خاصی می‌باشد که همین امر سبب سهولت در نصب آن شده است. این پارتیشن در طرح ها و رنگ های مختلف قابل تولید و اجراست و متناسب با سلیقه مشتری قابل تغییر می‌باشد. پارتیشن های ام دی اف به دو دسته خوش مونتاژ و بد مونتاژ تقسیم می‌شوند که مونتاژ و دمونتاژ کردن آن بسیار حائز اهمیت است. در ادامه به بررسی بیشتر این پارتیشن می‌پردازیم.

چرا پارتیشنMDF ؟

ام دی اف دارای ویژگی های کاربردی و متعدد بسیاری است که به همین خاطر از آن برای ساخت پارتیشن استفاده می‌کنند. در ادامه چند مورد از ویژگی های ام دی اف را بازگو می‌کنیم:

  • دارای سطوح صاف و یکدست
  • دارای قابلیت های ماشین کاری، ابزار زنی و سمباده زنی
  • دارای پروفیل دانسیته همگن و یکنواخت
  • دارای روسازی های مختلف مانند روکش های چوبی، غیر چوبی و رنگ آمیزی و...
  • دارای مقاومت بالا در برابر فشرده شدن
  • به علت داشتن لبه های صاف دارای قابلیت شکل پذیری
  • دارای قیمت مناسب و به صرفه

انواع پارتیشن ام دی اف

با توجه به تنوع زیاد و بی نظیر پارتیشن MDF در مجموعه کارادکور، می‌توان از این پارتیشن در بسیاری از سبک های دیزاین و دکوراسیون مانند کلاسیک، مدرن و نیمه مدرن استفاده کرد.

پارتیشن دوجداره ام دی اف

در تولید پارتیشن های MDF تمامی رنگ، مدل و جنس بکار گرفته شده زیر نظر و به دلخواه مشتری انجام می‌شود. از بهترین و درجه یک ترین ورق ام دی اف شرکتی برای ساخت استفاده می‌شود. با بهترین دستگاه برش موجود در کشور ورق های ام دی اف برش خورده می‌شود. شیشه های بکار رفته در این سازه را می‌توانید متناسب با محل کارتان از نوع سندبلاست، رنگی و طرح دار استفاده کنید، که انتخاب آن کاملا سلیقه ایست. در این مدل از پارتیشن می‌توان کرکره نیز نصب کرد تا بتوان در صورت لزوم محیط را شخصی سازی کرد. وجود شیشه در این نوع پارتیشن سبب افزایش و روشنایی محیط شده و نور را پخش می‌کند. استفاده از شیشه در پارتیشن ام دی اف به طبع قیمت آن را افزایش خواهد داد. ممکن است این پارتیشن کاملا از ام دی اف ساخته شود و هیچ متریال دیگری مانند شیشه با آن ترکیب نشود. از این پارتیشن بیشتر برای جایگزینی با سازه های آجری و دیوار استفاده می‌شود. پارتیشن دوجداره ام دی اف از ورقه هایی با ضخامت 16 میلی متر ساخته می‌شود. این پارتیشن عایق صدا و حرارت است. مدل مدرن این پارتیشن دارای روکش هایگلاس است که جلوه لوکسی به محیط شما می‌دهد. این پارتیشن قابلیت جابه جایی دارد و کاملا ایستاس و به سقف متصل نیست.

برای اطلاع از انواع مدل و نحوه طراحی آن می‌توانید با مجموعه ما تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را به نحو احسن راهنمایی کنند.

پارتیشن تک جداره ام دی اف

ضخامت ورقه های استفاده شده در این پارتیشن 8 میلی متر است و بعد از نصب می‌توان آن را به راحتی تنظیم و جابه جا کرد. در ساخت این نوع پارتیشن نیز می‌توان انواع مختلف شیشه مانند مات، ساده، سندبلاست، طرح دار، رنگی و... استفاده کرد. پارتیشن تک جداره ام دی اف قابل اجرا و نصب با ارتفاع های مختلف است و هیچ‌گونه لغزشی باث جابه جایی آن نمی‌شود. این پارتیشن عایق صدای خوبی نیست و از آن برای محیط های ساکت و کم سرو صدا استفاده می‌شود. نصب پارتیشن ام دی اف تک جداره زمان بر نیست و به راحتی قابل اجرا می‌باشد.

پارتیشن اداری ام دی اف

در ادارت و سازمان ها برای تقسیم بندی محیط با ظاهری زیبا، از پارتیشن بندی استفاده می‌کنند که پر طرفدارترین نوع آن پارتیشن ام دی اف اداری است.

در فضایی با پارتیشن بندی کاملا اصولی و درست حریم خصوصی کارمندان علاوه بر تعامل به خوبی حفظ می‌شود و کارمندان به همه جا اشراف کافی دارند.

از مدل های پارتیشن ام دی اف تک جداره و پارتیشن ام دی اف دو جداره بر حسب سلیقه و نوع پروژه برای پارتیشن بندی اداری ام دی اف استفاده می‌شود.

دفتر فنی مهندسی کارادکور با چندین سال سابقه و تجربه اجرای بزرگ ترین پروژه ها در ایران در زمینه تولید، اجرا و نصب پارتیشن MDF و سایر پارتیشن ها حرف اول را می‌زند. منصفانه ترین و مطلوب ترین قیمت های اجرای پارتیشن و نصب آن را از ما بخواهید.

برای استعلام قیمت و دریافت اطلاعات بیشتر با شرکت کارادکور تماس بگیرید.

پارتیشن ام دی اف منزل

می‌توانید برای پارتیشن بندی منزلتان از پارتیشن MDF یا پارتیشن شیشه ای استفاده کنید. این پارتیشن در مدل های ثابت، ک جداره، دوجداره، متحرک، کوتاه و بلند قابل اجراست و همچنان قابلیت جابه جایی و تنظیم بعد نصب را دارد. اگر منزل شما متراژ نسبتا بالایی دارد، پارتیشن ام دی اف منزل مناسب شماست. روکش های این مدل پارتیشن می‌تواند در مدل های ملامینه، فرمیکا، HPL، PVC،VINILIUM  و... به شما عرضه شود که در آن از کاغذ دکوراتیو آغشته به رزین استفاده شده است.

نمونه متحرک آن می‌تواند برای افرادی که به خانه جدید اسباب کشی می‌کنند، کارآیی بیشتری داشته باشد.

پارتیشن ام دی اف دوجداره دو قسمتی

پارتیشن های دوجداره تمام ام دی اف دو قسمتی، نوعی پارتیشن ام دی اف است که دارای ساختار آلومینیومی با پرکننده تماما ام دی اف (ملامینه، هایگلاس، لمی گلاس و...) است که به وسیله یک تراورس به دو پارت تقسیم شده است.

این سازه از ارتفاع 220 تا 300 سانتی متر قابل اجرا می‌باشد.

پارتیشن های دوجداره آرفونی با ساختار آلومینیومی و قابلیت عبور کابل و استفاده از انواع پرکننده ها مانند شیشه، ام دی اف، پنل های دکوراتیو و صفحاتی با ضخامت 6 میلی متر می‌باشد در این پارتیشن ها قابل استفاده می‌باشند.

پارتیشن هایی که در آنها از شیشه به عنوان پرکننده استفاده می‌شود، قابلیت نصب کرکره ولوم دار خواهند داشت.

پارتیشن ام دی اف ساده

این پارتیشن به صورت تمام ام دی اف اجرا شده و در اندازه های مختلفی برش می‌خورد. اگر می‌خواهید نواحی از فضای شما از دید خارج شده و یک فضای کاملا بسته تشکیل دهد، می‌توانید از این نوع پارتیشن استفاده کنید.

قیمت پارتیشن ام دی اف

با توجه به نوع سفارش مشتری، جنس، مدل، تک جداره یا دوجداره بودن پارتیشن ام دی اف می‌توان هزینه ای برای آن تعیین کرد. یراق آلات استفاده شده در ساختار پارتیشن همچنین متریال های درجه یک آن همه در لیست قیمت پارتیشن ارزیابی خواهند شد. اگر شما عزیزان قصد خرید پارتیشن ام دی اف در طرح و رنگ دلخواه و به صورت اختصاصی را دارید همین حالا با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و اطلاعات لازم را از کارشناسان ما در مجموعه کارادکور دریافت کنید.

مزایا و معایب پارتیشن ام دی اف

  • طراحی بسیار مدرن و لوکس آن
  • سهولت در جابه‌جایی و سبک بودن
  • آسان و راحت بودن ساخت و نصب آن
  • قابلیت تغییر ساختار پس از نصب پارتیشن
  • تنوع بالا در طرح و رنگ
  • قیمت بسیار مناسب نسبت به سایر پارتیشن ها
  • امکان ترکیب با شیشه و کرکره برای ایجاد فضای روشن تر

از معایب پارتیشن می‌توان به تغییر ظاهر آن پس از چند سال استفاده و عدم استفاده مکرر بعد از جابه‌جایی اشاره کرد.

ابعاد و اندازه صفحه ام دی اف

ابعاد ام دی اف به طور استاندارد عبارت است از : 1830 در 3660 میلی متر_1830 در 4100 میلی متر_1830 در 2440 میلی متر

سایز های ام دی اف وارداتی ایتالیا 2100*4100

سایز های ام دی اف وارداتی اتریش 2070*2800_2700*2600

کارادکور بهترین مجموعه ساخت، اجرا و نصب انواع پارتیشن می‌باشد که متناسب با تکنولوژی روز دنیا و کاملا زیر نظر کارفرما تمامی مدل های پارتیشن طراحی شده را به نحو احسن اجرا و نصب می‌نماید. برای ثبت سفارش با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید.




ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
کارشناس فروش (09128900394)