دسته بندی محصولات
پارتیشن فریم لس

پارتیشن فریم لس نوعی دیوار جداکننده با استفاده از پروفیل‌های فلزی از جنس آلومینیوممی‌باشد که در نتیجه برای اجرا در فضاهای کوچک بسیار مناسب است. برای سفارش انواع پارتیشن به خصوص پارتیشن شیشه ای فریم لس می‌توانید با مجموعه کارادکور تماس بگیرید و از نمونه ها و کاتالوگ این مجموعه دیدن کنید.

کارا دکور
کارا دکور

پارتیشن فریم لس

از پارتیشن های اداری برای زیبا سازی و تقسیم بندی محیط اداری استفاده می‌شود. پارتیشن شیشه ای فریم لس عملکرد عایق صوتی مناسبی داشته و به عنوان یک دیوار شیشه ای بر روی دیزاین فضا بسیار تاثیر مثبتی می‌گذارد. به کمک این پارتیشن ها فضای اداری قابل تقسیم و تفکیک شده است. در هنگام سفارش پارتیشن فریم لس می‌توانید از انواع پارتیشن ها شیشه ای با فریم های استیل و آلومینیومی و یا سایر نگهدارنده های شیشه ای استفاده کنید. اگر می‌خواهید با یک ابزار به روز به سرعت محیط اداری خود را تغییر دهید، استفاده از پارتیشن های فریم لس پیشنهاد خوبی است. در محیط های لوکس و مدرن از این پارتیشن اسفاده می‌شود زیرا این پارتیشن علاوه بر زیبایی بسیار مقرون بصرفه است.

پارتیشن فریم لس

ویژگی های پارتیشن شیشه ای فریم لس

  • پارتیشن های فریم لس دارای مزایای بسیاری هستند که قیمت مناسب و مطلوب آنها از مهم ترین مزیت های این پارتیشن محسوب می‌شوند.
  • پارتیشن های فریم لس در مقایسه با پارتیشن های شیشه ای فریم دار قیمت بسیار پایین تری دارند و همچنین دارای محبوبیت و جذابیت بیشتری هستند.
  • پارتیشن های فریم لس دارای استقامت و استحکام مطلوبی است به طوری که در شرایط آب و هوایی متنوع مقاوم بوده و در برابر ضربه نیز آسیب پذیر نمی‌باشد.
  • از دیگر ویژگی های این پارتیشن می‌توان به نصب اسان و بدون نیاز به سوراخ کاری های متعدد در کف و دیوار محیط اشاره کرد.
  • پارتیشن های فریم لس به احتی نور را از خود عبور می‌دهند و باعث بازتاب و روشنایی بیشتر محیط می‌شوند
  •  این پارتیشن های شیشه ای به راحتی با سطوح ناصاف منطبق می‌شوند و در محیط های مختلف بکار می‌روند.
  • پارتیشن فریم لس باعث شعاع دید گسترده می‌شود و برای محیط هایی که نیاز به بررسی و بازدید محیط دارند بسیار مناسب است.
  • پارتیشن های فریم لس را به راحتی می‌توانید جابجا و یا نصب کنید زیرا هم جای کمی اشغال می‌کنند و هم می‌توان چندین بار از آنها استفاده کرد.
  • پارتیشن های فریم لس در طرح و رنگ های گوناگون مطابق با هر سبک و سلیقه ای در بازار عرضه و به فروش می‌رسد.
  • هم در فضاهای کوچک و هم در فضاهای بزرگ می‌توانید با یک طراحی خاص از پارتیشن فریم لس بهترین تغییرات را ایجاد کنید.
  • از پروفیل های کمتری در این پارتیشن استفاده می‌شود.

شیشه های بکار رفته در پارتیشن های فریم لس

شیشه شفاف و شیشه مات دو نوع از معروف ترین شیشه های مورد استفاده در پارتیشن های فریم لس هستند که در مدرنیزه کردن پارتیشن تاثیر بسزایی دارند. در هنگام نصب پارتیشن فریم لس پروفیل ها فضای کمتری اشغال کرده و باعث کم شدن مساحت دفاتر اداری نمی‌شوند. پارتیشن های فریم لس به دلیل تک جداره بودن، بسیار ظریف تر از پارتیشن های فریم دار بوده و محیط را کمتر اشغال می‌کنند.

استفاده از شیشه شفاف در پارتیشن فریم لس

شیشه سوپر کلیر یا شفاف بهترین انتخاب برای با کیفیت ترین پارتیشن فریم لس می‌باشد. این شیشه ها می‌توانند نور را به خوبی عبور دهند و محیط اداری را روشن تر کنند.

مواد اولیه شیشه های شفاف از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و به همین دلیل است که بهترین گزینه برای پارتیشن های فریم لس، استفاده از شیشه های شفاف می‌باشد.

شیشه های شفاف دید را محدود نمی‌کند و ارتباط و تعامل میان کارمندان برقرار خواهد بود. در صورتی که بخواهید دید را در زمان های دلخواه محدود کنید می‌توانید از پارتیشن دوجداره میان کرکره ای استفاده کنید.

استفاده از شیشه های مات در پارتیشن فریم لس

برخی افراد به دلیل محدود کردن دید و فضای داخلی اتاق جلسات و... از پارتیشن های فریم لس همراه با شیشه های مات استفاده می‌کنند. این پارتیشن ها حریم خصوصی را حفظ کرده و مانع دید کامل می‌شود. برای مکان هایی که نیاز است محرمانه بمانند و از دیگر بخش ها جدا شوند، می‌توان از پارتیشن های فریم لس همراه با شیشه های مات استفاده کرد.

پارتیشن اداری فریم لس

تفاوتی که میان پارتیشن های فریم لس با سایر پارتیشن های شیشه ای وجود دارد، در باریکی و ضخامت فریم آنهاست. پارتیشن های فریم لس نیز دارای فریم هستند اما ضخامت آنها بسیار نازک است به طوری که اصلا زمخت جلوه نخواهد کرد و ظاهری بسیار شیک به محیط می‌دهد. پروفیل های پارتیشن فریم لس از جنس آلومینیوم بوده تا بتواند شیشه های سکوریت را نگه دارد. اگر به دنبال یک پارتیشن خاص هستید می‌توانید از پارتیشن های فریم لس برای افزودن زیبایی به محیط خود استفاده کنید.

اجزای پارتیشن فریم لس

این پارتیشن از یک شیشه تک جداره با ضخامت 10 میلی متر سکوریت از جنس سوپر کلیر یا شفاف تشکیل می‌شود که به دلخواه کارفرما می‌توان به جای شیشه های شفاف از شیشه های مات استفاده کرد.

برخی فریم های بسیار کوچک و سبکی در گوشه های اتصال شیشه تعبیه شده است که این فریم ها از جنس آلومینیوم بوده و امکان طرح دار کردن این شیشه وجود دارد. با توجه به سلیقه مشتری و فضا ابتدا پارتیشن مورد نظر طراحی شده و پس از تأیید به ساخت و تولید می‌رسد.

قیمت پارتیشن های اداری فریم لس

معمولاً از پارتیشن فریم لس یا پارتیشن شیشه ای بدون فریم در محیط های اداری و سازمان ها استفاده می‌شود. هرچه پارتیشن دارای ابعاد بزرگتری باشد به تبع قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. قیمت پارتیشن های اداری به نوع متریال انتخابی، متراژ محیط، نوع شیشه، پروفیل های بکار رفته و... بستگی دارد.

از دیگر مواردی که در تعیین قیمت پارتیشن های فریم لس موثر است به شرح زیر می‌باشد:

  • استفاده از یراق آلات در طول پروژه
  • جنس و برند قفل و لولای استفاده شده در پارتیشن فریم لس
  • استفاده کردن از طرح های ساتین یا سند بلاست بر روی پارتیشن های شیشه ای
  • میزان سختی پروژه
  • نصب و اجرای پارتیشن ها
  • تولیدات سفارشی و شخصی سازی شده
  • ضخامت شیشه و قابلیت ضد خش و ضد ضربه بودن آن
  • استفاده از شیشه های طرح دار یا رنگی
  • تک یا دوجداره بودن پارتیشن

سفارش، نصب و اجرای  پارتیشن فریم لس

کمبود فضا، عدم نظارت بر عملکرد کارکنان و عدم تداخل صدا در محیط کاری برخی از دغدغه های صاحبان مشاغل می‌باشد که با استفاده از پارتیشن شیشه ای و یا پارتیشن اداری این مشکل را می‌شود به راحتی حل کرد.

این پارتیشن ها با ایجاد حداکثر زیبایی می‌توانند شرایطی را ایجاد کنند که علاوه بر افزایش راندمان کاری، ظاهر فضا لوکس و مدرن باقی مانده و راحتی کارکنان نیز فراهم باشد.

وجود کارشناسان حرفه ای در زمینه پارتیشن اداری فریم لس، تمام مشکلات کوچک بودن فضا و طرح های دلخواه و سفارشی را حل کرده و شما را در انتخاب بهترین طرح پارتیشن اداری با بهترین متریال براساس سلیقه و بودجه همراهی خواهد نمود.

در صورت سفارش و طراحی هر پارتیشن با طرح و سبک دلخواه می‌توانید با مجموعه مهندسی کارادکور تماس حاصل نمایید.




ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
کارشناس فروش (09128900394)