دسته بندی محصولات
پارتیشن شیشه ای ریلی

پارتیشن شیشه ای به عنوان یکی از کاربردی ترین روش‌های بهینه سازی فضا مورد استفاده قرار می‌گیرد که در انواع مختلف بکار می‌رود. یکی از انواع پارتیشن های شیشه ای، پارتیشن شیشه ای ریلی می‌باشد که برای تفکیک فضا و ایجاد حریم شخصی افراد بکار گرفته می‌شود. شرکت کارا دکور یکی از معتبر ترین شرکت های تولید انواع پارتیشن شیشه ای ریلی و کشویی در تهران می‌باشد که با نازل ترین قیمت بهترین کیفیت را به شما عزیزان ارائه می‌دهد. در ادامه به بررسی بیشتر این پارتیشن خواهیم پرداخت.

کارا دکور
کارا دکور

انواع پارتیشن های شیشه ای در دو نوع متحرک و ثابت با توجه به نوع محیط و سلیقه کارفرما تولید می‌شوند. پارتیشن شیشه ای متحرک به راحتی جابه‌جا و منتقل می‌شود و در فضاهایی که نیاز به تغییرات به صورت موقت دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. رایج‌ترین پارتیشنی که در شرکت های مختلف استفاده می‌شود، پارتیشن شیشه ای کشویی است.

درب کشویی در پارتیشن شیشه ای ریلی

پارتیشن کشویی شیشه ای

امروزه در مجتمع های تجاری و مسکونی بسیاری از پارتیشن هایی استفاده می‌شود که از حداقل مکان بیشترین استفاده انجام شود. پارتیشن های کشویی شیشه ای برای فضاهای کوچک و شلوغ بسیار مناسب هستند. پارتیشن های ریلی شیشه ای برای ساخت اتاق و پارتیشن بندی محیط بسیار مناسب هستند و از آنجایی که هزینه ساخت آنها بسیار به صرفه تر از مصالح ساختمانی است بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

میزان انتشار نور در فضای داخلی محیط توسط پارتیشن های ریلی شیشه ای بسیار زیاد است به همین جهت این دسته از پارتیشن ها بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرند و به زیبایی محیط جلوه بیشتری می‌دهند.

پارتیشن کشویی شیشه ای

پارتیشن شیشه ای با درب ریلی

یکی از پرفروش ترین پارتیشن‌هایی که امروزه در ساختمان‌های اداری و تجاری نصب می‌شود، پارتیشن شیشه ای با درب ریلی است. باز و بسته شدن پارتیشن شیشه ای با درب ریلی توسط ریل‌های آلومینیومی و یا استیل انجام می‌شود. از آلومینیوم و استیل به دلیل کیفیت و طول عمر بالای آنها در پارتیشن و درب ریلی استفاده می‌شود. ریل های این پارتیشن ها از غلتک و کاور مخصوص ساخته شده و در هنگام باز و بسته شدن هیچ گونه صدایی ایجاد نمی‌کند. فضایی که با استفاده از پارتیشن شیشه ای ریلی تفکیک می‌شود، برای قفل شدن باید در جهت دیوار باز و بسته شود تا میزان امنیت آن نیز بیشتر شود.

انواع درب پارتیشن های ریلی

مزایا پارتیشن شیشه ای با درب ریلی

  • افزایش کارایی کارکنان:

نصب پارتیشن شیشه ای با درب ریلی در مراکز اداری باعث افزایش کارایی کارمندان می‌شود. نصب پارتیشن شیشه ای ریلی به کاهش آلودگی صوتی و نویز در مکان های اداری کمک می‌کند و باعث افزایش تمرکز کارکنان می‌شود.

مزایای پارتیشن های ریلی یا کشویی

  • انعطاف پذیری:

از آنجایی که جابجایی پارتیشن های کشویی بسیار آسان و راحت بوده به سادگی می‌توانید برای تغییر دکوراسیون داخلی و همچنین ایجاد فضای بیشتر آن را جابه‌جا کنید. با نصب پارتیشن شیشه ای کشویی همیشه می‌توان چیدمان فضای اداری را در هر زمانی تغییر داد.

  • نگهداری آسان:

تمیزی و نگهداری این پارتیشن های شیشه ای ریلی نسبتا آسان است و با محلول تمیز کننده شیشه می‌توانید به راحتی این پارتیشن ها را تمیز کنید.

  • صرفه جویی در انرژی:

با نصب پارتیشن شیشه ای با درب ریلی می‌توانید در میزان روشنایی و کاهش هزینه های مصرفی تغییر مثبت ایجاد کنید. میزان صرفه جویی می‌تواند در پیشرفت شرکت تاثیر بسزایی داشته باشد.

مزیت های پارتیشن های ریلی شیشه ای

  • نورپردازی کافی:

کمبود نور طبیعی در محیط کار می‌تواند از زیبایی محیط بکاهد بنابراین می‌توان برای سلامت و روحیه کارکنان و افزایش کارایی از نصب پارتیشن کشویی شیشه ای استفاده کرد. نصب پارتیشن شیشه ای با درب ریلی یکی از بهترین روش‌هایی است که برای استفاده از نور خورشید می‌توان از آن استفاده کرد.

قیمت پارتیشن شیشه ای ریلی

شیشه و نوع فریم این پارتیشن دو عاملی است که در قیمت درب شیشه ای ریلی بسیار تاثیر می‌گذارد. سایر متریال های مصرفی نظیر ریل، تسمه، چشمی، جعبه کنترل و... موارد دیگری هستند که هر کدام از آن ها دارای قیمت مخصوصی است و با قیمت روز محاسبه می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مجموعه کارا دکور تماس بگیرید.


  • از کجا می‌توان پارتیشن شیشه ای ریلی خرید؟

    شما می‌توانید با مراجعه حضوری و یا تماس با مجموعه کارا دکور کاتالوگ و نمونه های انواع پارتیشن شیشه ای ریلی را مشاهده و اقدام به ثبت سفارش خود نمایید.

  • آیا می‌توان از درب ریلی برای این نوع پارتیشن شیشه ای استفاده کرد؟

    بله شما می‌توانید برای پارتیشن های شیشه ای ریلی درب ریلی نصب کنید تا در رفت و آمد سهولت بیشتری حاصل شود.



ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
کارشناس فروش (09128900394)