دسته بندی محصولات
پارتیشن شیشه ای کرکره دار

پارتیشن شیشه ای کرکره دار برای مکان هایی مناسب است که استفاده از متریال شیشه در دکوراسیون داخلی آن بسیار تغییرات ایجاد می‌کند و به همان نسبت نیز حریم خصوصی کارمندان را حفظ می‌کند. برای سفارش انواع پارتیشن شیشه ای کرکره دار با کارا دکور تماس بگیرید.

کارا دکور
کارا دکور

پارتیشن شیشه ای کرکره دار چیست؟

پارتیشن شیشه ای کرکره دار یا پارتیشن شیشه ای کرکره ای نوعی جداکننده شیشه ای است که با استفاده از شیشه های دوجداره ساخته شده و در میان آن یک پرده کرکره ای قرار می‌گیرد. پارتیشن های کرکره دار در انواع مختلفی مانند پارتیشن شیشه ای مات، پارتیشن هوشمند، پارتیشن طرح دار و... قابل سفارش و تولید می‌باشند. کرکره های پارتیشن شیشه ای امکان دید فضا و یا حفظ حریم خصوصی با باز و بسته شدن خود را فراهم می‌کند. در ادامه به بررسی بیشتر مزایا و قیمت این پارتیشن خواهیم پرداخت.

پارتیشن شیشه ای کرکره دار چیست؟

انواع پارتیشن کرکره ای

پارتیشن شیشه ای مدل کرکره دار را می‌توانید در مدل های متنوعی که در ادامه نام می‌بریم، سفارش دهید:

  1. پارتیشن تک جداره کرکره ای

پارتیشن کرکره ای تک جداره از یک لایه یا ورق تشکیل شده است که دارای ویژگی سبک بودن، قابلیت حمل و متحرک بودن آن می‌باشد. این مدل از پارتیشن ها عایق صدا و یا حرارت بسیار بالایی نیستند اما در محیط هایی با متراژ کم بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  1. پارتیشن دوجداره کرکره ای

پارتیشن کرکره ای دو جداره از دو لایه یا ورق به صورت یک لایه خلا در بین دو لایه ساخته شده است. این پارتیشن دارای قابلیت عایق صوتی، عایق حرارت و برودت می‌باشد. در بسیاری از بیمارستان ها یا اماکن دولتی از این پارتیشن شیشه ای استفاده می‌شود.

انواع پارتیشن کرکره ای

جنس انواع پارتیشن کرکره دار

پارتیشن ها از نظر جنس و متریال به گروه های شیشه، MDF و PVC تقسیم می‌شوند. هر یک از این متریال های پارتیشن ها دارای ویژگی خاصی هستند که از نظر ساختار و کارایی پارتیشن ها را از یکدیگر متمایز می‌سازد.

  • پارتیشن کرکره ای ام دی اف:

این پارتیشن از نوعی چوب فشرده که از خرده چوب و چسب چوب تشکیل شده است، ساخته می‌شود. از ویژگی های مهم این نوع از چوب ها و پارتیشن ها می‌توان به قابلیت استفاده از ابزار آلات متنوع و رنگ پذیری آنها اشاره کرد.

  • پارتیشن کرکره ای PVC:

این پارتیشن ها از نوعی پلیمر پلاستیک که بسیار مقاومت و مستحکم می‌باشد، ساخته می‌شود. از ویژگی های کاربردی این پارتیشن ها می‌توان به ضدآب، سبک و مقاوم بودن آنها اشاره کرد.

جنس انواع پارتیشن کرکره دار

مزایای پارتیشن شیشه ای کرکره ای

  • پارتیشن شیشه ای کرکره ای باعث انتشار بهتر نور در فضا و چند برابر شدن آن می‌شود.
  • به دلیل قرارگیری کرکره ها در بین دو شیشه، اصلاً کثیف نمی‌شوند و فقط نیاز است شیشه هی پارتیشن را تمیز کنید.
  • این پارتیشن ها عایق صوتی هستند و برای استفاده در محیط های شلوغ بسیار مناسب هستند.
  • نگهداری از پارتیشن های شیشه ای کرکره ای بسیار آسان و راحت است.
  • این پارتیشن ها بسیار مقاوم هستند و همچنین دوام بالایی نیز دارند.

قیمت پارتیشن شیشه ای کرکره ای

قیمت پارتیشن شیشه ای کرکره دار به فاکتورهای بسیاری بستگی دارد که نمی‌توان یک قیمت ثابت و کلی برای آن در نظر گرفت. از آنجایی که بازار و ارز هر روز در حال نوسان است بهتر است برای دریافت قیمت از طریق راه های ارتباطی و شماره تماس مندرج در سایت با کارشناسان کارا دکور تماس بگیرید تا با بررسی محیط، هزینه طراحی و اجرای پارتیشن شیشه ای کرکره دار شما برآورد شود. برخی از مهم ترین تعیین قیمت انواع پارتیشن شامل موارد زیر می‌شود:

  • ابعاد پارتیشن
  • ضخامت شیشه ها
  • نوع کرکره استفاده شده
  • جنس یراق آلات
  • نوع پروفیل ها
  • دستمزد تیم اجرایی
  • هزینه ایاب و ذهاب

قیمت پارتیشن شیشه ای کرکره ای

درب پارتیشن شیشه ای کرکره ای

اگر پارتیشن شیشه ای کرکره ای را برای پارتیشن بندی محیط خود انتخاب کردید باید از درب لولایی شیشه ای استفاده کنید چرا که این درب ها حول محور خود تا زاویه ۹۰ درجه می‌چرخند و قابلیت دو جداره و کرکره دار کردن آن وجود ندارد. برای ایجاد هماهنگی میان درب و پارتیشن کرکره دار می‌توانید شیشه درب خود را از نوع طرح سندبلاست راه مات انتخاب کنید.

درب پارتیشن شیشه ای کرکره ای

نصب و اجرا پارتیشن شیشه ای کرکره دار

شرکت کارا دکور در اجرای انواع پارتیشن شیشه ای تک جداره و دوجداره با کرکره به صورت حرفه ای و تخصصی عمل نموده و بیش از هزاران پروژه در زمینه اجرای انواع پارتیشن شیشه ای در کارنامه کاری خود ثبت نموده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش انواع پارتیشن شیشه ای می‌توانید با مجموعه کارا دکور تماس بگیرید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن اقدام به طراحی پارتیشن مورد نظر شما کنند.




ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
کارشناس فروش (09128900394)