دسته بندی محصولات
پارتیشن شیشه ای طرح دار

پارتیشن شیشه ای طرح دار دارای فریم، شیشه و یراق آلات متنوعی است که با توجه به مکان و سلیقه خود می‌توانید بهترین پارتیشن شیشه ای را از مجموعه کارا دکور سفارش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر و قیمت گذاری انواع پارتیشن با مجموعه کارا دکور تماس بگیرید.

کارا دکور
کارا دکور

پارتیشن شیشه ای طرح دار

برای نصب پارتیشن های شیشه ای طرح دار می‌توانید هم از شیشه تک جداره و هم دو جداره در هر حالتی با شیشه ‌های رنگی و طرحدار استفاده کنید. برای جلوه زیباتر و ایجاد یک محیط لوکس و کاملاً یونیک می‌توانید به جای پارتیشن‌های ساده از پارتیشن‌های رنگی و طرح دار برای دیزاین محیط های اداری و تجاری خود استفاده کنید.

همچنین برای تفکیک محیط، برند سازی، ایجاد حریم شخصی و... از پارتیشن هایی با شیشه های طرح دار استفاده می‌کنند چرا که می‌توان بر روی این نوع شیشه مارک، چاپ و انواع طرح های مختلف را حک کرد. برای سفارش پارتیشن شیشه ای طرح دار می‌توانید با کارشناسان مجموعه کارا دکور تماس بگیرید.

قیمت پارتیشن شیشه ای طرح دار

جنس و ضخامت شیشه استفاده شده در پارتیشن های شیشه ای طرح دار چیست؟

در تمامی پارتیشن های شیشه ای موجود از شیشه سکوریت استفاده می‌شود. اگر پارتیشن های فریم لس را انتخاب کنید باید از شیشه سکوریت 10 میل و در پارتیشن های دوجداره آلومینیوم و شیشه از شیشه سکوریت 6 میل استفاده کنید. سکوریت کردن شیشه پروسه ای است که باعث افزایش مقاومت شیشه حدود 6 الی 8 برابر می‌شود و درصورت شکسته شدن به تکه های کوچک تبدیل شده و آسیب کمتری دارند. بعد از اعمال سکوریت بر روی شیشه هیچ تغییری نمی‌توان بر روی شیشه ایجاد کرد.

خرید پارتیشن شیشه ای طرح دار

آیا پارتیشن شیشه ای طرح دار مناسب دفاتر اداری است؟

پارتیشن های شیشه ای تک جداره طرح دار اغلب در دفاتر اداری مدرن و نیمه مدرن استفاده می‌شوند و اگر سبک دکوراسیون متمایل به کلاسیک باشد ممکن است استفاده از این مدل پارتیشن زیاد جالب نباشد. برای مکان های اداری با دکوراسیون کلاسیک پارتیشن های چوبی و ام دی اف گزینه بسیار مناسب تری هستند. همچنین استفاده از پارتیشن های طرح دار رنگی بسیار می‌تواند فضای اداری شما را منحصر به فرد جلوه دهد.

پارتیشن شیشه ای طرح دار چیست؟

رنگ فریم پارتیشن شیشه ای طرح دار

فریم های تولید شده برای استفاده در پارتیشن شیشه ای طرح دار در سه رنگ مشکی، سفید و رنگ آلومینیوم موجود می باشد. انتخاب رنگ فریم کاملا بستگی به سلیقه مشتری دارد، اما از نظر تکنیکی بهتر است رنگ فریم، مخالف رنگ محیط انتخاب شود تا جلوه و نمای بیشتری داشته باشد. در صورتی که سقف، دیواره ها و کف محل، رنگ تیره داشته باشند می‌توانید از فریم رنگ روشن و در صورتی که سقف، دیواره ها و کف رنگ روشن باشد، می‌توانید فریم رنگ مشکی انتخاب کنید. اگر فریم با محیط هم رنگ باشد، جذابیت پارتیشن بسیار کاهش خواهد یافت.

نصب پارتیشن شیشه ای طرح دار

رعایت نکات مربوط به انتخاب پارتیشن شیشه ای طرح دار

  • یکی از موارد مهم در نصب پارتیشن، توجه به محل قرارگیری آن نسبت به دریچه کولر یا اسپلیت است. اگر پارتیشن های شیشه ای مانع گردش هوا می‌شوند می‌توانید از پارتیشن های کوتاه قد استفاده کنید.
  • حتما از فریم و شیشه های مناسب و با کیفیت استفاده کنید.
  • طرح های شلوغ فقط در یک بعد از پارتیشن شیشه ای جذابیت دارد بنابراین سعی کنید پارتیشن های شیشه ای طرح دار با طرح های ساده و مینیمال استفاده کنید.
  • پارتیشن های ارزان کیفیت و جذابیت خاصی ندارند بنابراین برای ایمنی بیشتر بهتر است از پارتیشن های شیشه ای با کیفیت استفاده کنید.

برای استعلام قیمت و مشاوره خرید انواع پارتیشن می‌توانید با مجموعه کارا دکور تماس بگیرید.




ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
کارشناس فروش (09128900394)