دسته بندی محصولات
پارتیشن شیشه ای مات

امروزه برای دیزاین محیط های اداری و یا قسمت های مختلف منزل از پارتیشن شیشه‌ای مات استفاده می‌کنند که معمولاً به دلیل داشتن شفافیت با طراحی مات، اجازه ورود نور در عین حفظ حریم شخصی را می‌دهد.

کارا دکور
کارا دکور

پارتیشن شیشه ای مات

پارتیشن شیشه‌ای مات نوعی پارتیشن جدا کننده فضا می‌باشد که از شیشه ای با پوشش و یا طراحی مات تشکیل شده است. اغلب از این مدل پارتیشن در محیط‌های اداری یا تجاری استفاده می‌شود که موجب تقسیم بندی فضاها و حفظ حریم شخصی کارکنان در عین ایجاد جلوه‌ای زیبا و مدرن می‌شود. این پارتیشن مسسیر هیچ نوری را مسدود نمی‌کند و انتخاب بسیار مناسبی برای ایجاد فضایی مدرن و لوکس در محیط‌های اداری است.

انواع پارتیشن اداری شیشه ای مات

مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای مات

  • تقسیم فضا و حفظ حریم شخصی:

شما می‌توانید با استفاده از پارتیشن شیشه‌ای مات محیط اداری خود را به بخش های مختلف تقسیم کنید و فضایی کاملا مستقل و خصوصی برای امور مختلف ایجاد کنید.

  • تنوع طراحی:

پارتیشن شیشه ای مات را می‌توانید در انواع مختلفی از طراحی‌ها، ابعاد و شکل‌ها سفارش دهید. این ویژگی این امکان را فراهم می‌کند تا با هر محیطی به راحتی سازگاری پیدا کند.

  • نورپردازی مناسب:

نور به طور طبیعی در فضا جریان پیدا کند و پارتیشن ها اصلا جلوی گسترش نور را نمی‌گیرند. برای ایجاد فضایی روشن و دلنشین می‌توانید هم تمرکز و هم آرامش فضا را افزایش دهید.

  • جلب توجه:

استفاده از پارتیشن شیشه‌ای مات بسیار، دیدی مثبت در نگاه مشتریان و ارباب رجوع ها ایجاد می‌کند.

  • سهولت در نگهداری:

جنس پارتیشن شیشه ای مات، به گونه ای است که اثرات انگشت و لکه‌ها به راحتی پنهان می‌شوند و همچنین به راحتی پاک می‌شوند. در محیط های اداری سهولت در تمیزی بسیار مهم است.

پارتیشن شیشه ای مات

پارتیشن شیشه ای مات مدرن

پارتیشن شیشه‌ای مدرن مات، یکی از جدیدترین دیزاین های محیط های اداری است که باعث ایجاد یک فضای دلباز و متنوع می‌شود. شفافیت شیشه ها در عین مات بودن این پارتیشن‌ها، نور طبیعی را به راحتی عبور می‌دهد و فضایی روشن ایجاد می‌کند. پارتیشن‌های شیشه‌ای مدرن مات دارای مدل ها و طراحی هایی مطابق با سلیقه تمامی افراد می‌باشد.

کاربرد پارتیشن‌های شیشه ای مات

  • تقسیم بندی محیط ادارات:

شما می‌توانید در سازمان‌ها با بخش‌ها و ادارات مختلف، از پارتیشن شیشه ای مات استفاده کنید.

  • ایجاد اتاق‌های کنفرانس و جلسات:

برای ایجاد سریع تر اتاق های جلسات و کنفرانس استفاده از پارتیشن های اداری مات بسیار راحت تر هستند.

  • استفاده در پذیرایی و لابی:

تقسیم بندی پذیرایی و لابی، با استفاده از پارتیشن‌های شیشه ای مات می‌تواند به عنوان عنصری زیبا و کارآمد مورد استفاده قرار گیرد.

کاربرد های پارتیشن شیشه ای مات

انواع پارتیشن شیشه ای مات

  1. پارتیشن شیشه ای مات سندبلاست

برای مات کردن سطح شیشه از فرآیند سندبلاست کردن شیشه استفاده می‌شود. در این فرآیند، ماسه‌های بسیار ریز با فشار بالا بر روی سطح شیشه پارتیشن پخش می‌شوند و باعث تاریکی و عدم شفافیت در شیشه می‌شوند.در فرآیند سندبلاست چاله‌های بسیار ریزی در سطح شیشه ایجاد می‌شود که تاثیر مات بودن شیشه را حفظ می‌کند.

  1. پارتیشن شیشه ای مات لمینت

پارتیشن‌های شیشه‌ای مات لمینت در صورت استفاده، باعث عدم دید اشیاء یا فضای پشت پارتیشن می‌شوند. این شیشه ها دارای استحکام بسیار بالایی هستند و می‌توان از آنها در مکان‌هایی با حساسیت بالا استفاده کرد. در محیط حمام‌ها، سرویس بهداشتی، اتاق‌های جلسه و مذاکرات می‌توان از پارتیشن‌های شیشه‌ای مات لمینت استفاده کرد.

  1. پارتیشن شیشه ای مات ساتینا

فرآیند تولید شیشه های مات ساتینا تا حدودی شبیه به شیشه های سندبلاست هستند و تنها تفاوت این شیشه ها با شیشه های سندبلاست در سطح صاف و یک دستی و میزان تمیز کردن آن ها است. همچنین میزان مات شدن فضای داخلی توسط شیشه‌های مات ساتینا بیشتر است.

فرآیند ساخت پارتیشن شیشه ای مات

  1. شیشه مات
  2. قاب و چارچوب
  3. مواد مهندسی و اتصالات
  4. متعلقات
  5. طراحی و نقش برشی
  6. نورپردازی

برای ساخت انواع پارتیشن های شیشه ای مات مطابق مراحل و فرآیند بالا، می‌توانید با مجموعه کارا دکور تماس بگیرید.

قیمت و خرید انواع پارتیشن شیشه ای مات

قیمت پارتیشن شیشه‌ای مات

قیمت پارتیشن شیشه‌ای مات بسیار متغیر است و به عوامل متعددی بستگی دارد که شامل موارد زیر می‌شود:

  1. اندازه و ابعاد

  2. متریال و کیفیت شیشه

  3. قاب و چارچوب

  4. تکنولوژی نصب و اتصالات

  5. طراحی و نقش برشی

  6. تعداد و تعداد سفارش

  7. نصب و تحویل

برای سفارش انواع پارتیشن های مات شیشه ای می‌توانید با کارشناسان مجموعه کارا دکور تماس بگیرید.




ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
کارشناس فروش (09128900394)