دسته بندی محصولات
پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن شیشه ای فریم لس نوعی پارتیشن شیشه ای است که از حداقل میزان یراق آلات و یک قاب نازک برای ساخت این پارتیشن استفاده شده است. پنل های شیشه ای استفاده شده در این نوع پارتیشن به ریل های افقی در بالا و پایین نصب می شود و دارای ستون عمودی نیز نمی باشند. همین امر موجب دید بدون مانع کاربران می‌شود. برای ثبت سفارش با مجموعه کارا دکور تماس بگیرید.

کارا دکور
کارا دکور

پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن فریم لس شیشه ای دارای ظاهری زیبا و مدرن می‌باشد که برای دیزاین محیط های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این نوع پارتیشن ها اغلب در فضاهای کوچک استفاده می‌شود چون استفاده از این پارتیشن شیشه ای می‌تواند محیط را بزرگت نشان دهد. نصب راحت پارتیشن های شیشه ای فریم لس کار بسیاری از کارفرمایان را راحت تر کرده است چرا که افراد می‌توانند به راحتی این پارتیشن ها را جایگزین دیوارهای آجری نمایند.

پارتیشن فریم لس شیشه ای

از پارتیشن شیشه ای بدون قاب به جای دیوار در محیط های اداری مانند: بانک، بیمارستان و اداره ها استفاده می‌شود به همین دلیل باید این پارتیشن ها مقاومت بالایی در برابر ضربه، فشار و تغییرات آب و هوایی داشته باشند. برای تقویت دیوایدر های شیشه ای از شیشه های مقاوم سکوریت شده استفاده می شود. همچنین مطابق با سلیقه خود می توانید از انواع شیشه های مات یا رنگی برای دیزاین پارتیشن های فریم لس استفاده کنید. همچنین امکان نصب و طراحی لوگو و آرم تجاری بر روی شیشه ها وجود دارد.

پارتیشن شیشه ای فریم لس

پاریشن شیشه ای فریم لس چیست؟

پارتیشن شیشه ای فریم لس دیوارهایی از جنس شیشه است که برای تقسیم بندی فضاهای یکپارچه و کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از پرطرفدارترین نوع پارتیشن معمولاً پارتیشن شیشه ای فریم لس می باشد زیرا فریم لس بودن این پارتیشن فضا را دلبازتر کرده و دید بیشتری را برای افراد فراهم می کند. در پارتیشن های شیشه ای فریم لس از پروفیل در بین شیشه ها استفاده نشده و یا از فریم بسیار نازک در اطراف کار استفاده شده است.

پارتیشن فریم لس شیشه ای چیست؟

پارتیشن فریم لس شیشه ای بدون قاب نسبت به نوع فریم دار آن فضای کمتری را اشغال می کند و به همین دلیل بیشتر در فضاهای مختلف استفاد می‌شود. پارتیشن های فریم لس در انواع محتلفی ساخته می شود که همچنین امکان ساخت انواع آن مطابق با سلیقه افراد وجود دارد.

درب های نصب شده پارتیشن ها اغلب به صورت درب شیشه ای لولایی می باشد. فریم دار، فریم لس و انتخاب یراق آلات مخصوص کاملا قابل انتخاب است.

عکس پارتیشن شیشه ای فریم لس

انواع پارتیشن شیشه ای فریم لس

از مدرن ترین انواع پارتیشن که در محیط های اداری و تجاری به منظور تقسیم بندی فضاهای یکپارچه به اتاق های شیشه ای کوچکتر مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌توان به پارتیشن فریم لس شیشه ای اشاره کرد. نصب پارتیشن های فریم لس کمک می‌کند تا بدون هیچ مانعی، کل فضای خود را رصد کنید و تعامل بیشتری با فضای بیرون داشته باشید.  پارتیشن های فریم لس شیشه ای دارای قاب نازک هستند که این فریم ها از جنس آلومینیوم و یا فلزهای دیگر هستند و باعث نگه داشتن شیشه ها درون قاب می‌شوند. در ادامه به بررسی انواع پارتیشن فریم لس می‌پردازیم:

  • پارتیشن شیشه ای فریم لس تک جداره

برای ساخت پارتیشن های شیشه ای فریم لس تک جداره از پروفیل هایی با کمترین ضخامت استفاده می شود. پارتیشن شیشه ای تک جداره فریم لس به صورت بدون قاب نصب می شود و قیمت مناسبی هم دارد. همچنین برای نصب این پارتیشن به زمان بسیار زیادی نیاز نیست. اگر کاهش آلودگی صوتی برایتان مهم است و می‌خواهید نصب پارتیشن تک جداره فریم لس را در محیط های خیلی شلوغ انجام دهید، بهتر است نوع دوجداره فریم لس را جایگزین کنید. برای افزایش جذابیت در نصب این پارتیشن ها می توانید از انواع شیشه رنگی و یا مات استفاده کنید. پارتیشن تک جداره شیشه ای بدون قاب فضای کمی اشغال می کند و بیشترین فضا را در اختیار کاربران قرار می دهد و برای فضاهای کوچک این نوع پارتیشن توصیه می شود . پارتیشن تک جداره فریم لس به دلیل تشکیل شدن از یک لایه شیشه، نازک تر و سبک تر می‌باشد.

پارتیشن شیشه ای فریم لس تک جداره

  • پارتیشن شیشه ای فریم لس دو جداره

در پارتیشن شیشه ای دوجداره فریم لس یک قاب دور پارتیشن نصب می شود ولی به صورت کشویی و مخفی خواهد بود. همین امر سبب افزایش زیبایی و ظرافت خاص این دیوارهای شیشه ای می‌شود. از پارتیشن های دوجداره فریم لس بیشتر در محیط های پر تردد و دارای آلودگی صوتی زیاد استفاده می‌شود. این پارتیشن ها عایق مناسبی در برابر صوت و حرارت هستند و در جلوگیری از اتلاف انرژی بسیار موثر می‌باشند. پارتیشن دو جداره فریم لس از دو لایه شیشه و یک لایه خلا میانی تشکیل شده و دارای ضخامت و وزن بالاتری می‌باشد.

پارتیشن شیشه ای فریم لس دو جداره

قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس

برای تعیین قیمت پارتیشن های فریم لس شیشه ای نیاز است تا کارشناسان مجموعه کارا دکور از محیط به صورت حضوری بازدید کنند؛ چرا که متراژ محیط اصلی ترین معیار برای محاسبه قیمت می باشد. نوع یراق آلات استفاده شده در انواع پارتیشن فریم لس نیز می تواند بر روی قیمت تاثیر بسیاری بگذارد. از دیگر عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع درب
  • مدل لولا
  • نوع قفل و دستگیره
  • ضخامت شیشه
  • تک جداره یا دوجداره بودن
  • ایجاد طرح و یا لوگو
  • هزینه ی نصب واجرا

نمی‌توان به طور دقیق قیمت پارتیشن شیشه ای را عنوان کرد زیرا محیط باید به دقت اندازه گیری شود و تمام پرتی ها و گوشه کنار محیط محاسبه شود. همچنین نوسانات ارزی قیمت ها را دچار تغییر می‌کند بنابراین بهتر است با کارشناسان کارا دکور برای دریافت لیست قیمت به روز شده تماس بگیرید.

مزایا نصب پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن های فریم لس شیشه ای به عنوان مقسم های شیشه ای زیبا به جهت تقسیم محیط های بزرگ به اتاق های شیشه ای کوچک به کار می روند و دارای انواع مختلفی هستند که مدرن ترین سبک این پارتیشن ها نوع فریم لس تک جداره است. برخی مزایای این پارتیشن شامل موارد زیر می‌شود:

  • نصب راحت و سریع
  • عایق حرارتی و صوتی
  • بزرگتر و دلبازتر نشان دادن فضا
  • اشغال کم فضا
  • استفاده در فضاهای کوچک
  • استفاده از انواع شیشه سکوریت، لمینت، شیشه رنگی و مات
  • قیمت مناسب نسبت به دیوارهای آجری
  • ایجاد فضای مدرن و لوکس
  • ماندگاری بالا
  • امکان حفظ حریم شخصی

مزایا نصب پارتیشن شیشه ای فریم لس

انواع شیشه در ساخت پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن های شیشه ای فریم لس با اینکه به صورت بدون قاب تولید می‌شوند اما دارای استحکام بالایی هستند. شیشه های سکوریت را اغلب برای ساخت پارتیشن های بدون فریم استفاده می کنند و یا در برخی مواقع از شیشه لمینت به دلیل مقاومت و استحکام بالا در برابر ضربه، فشار و تغییرات دمایی استفاده می‌شود.

شیشه هایی که در ساخت انواع پارتیشن های فریم لس مورد استفاده قرار می‌گیرد به شرح زیر است:

  • شیشه های تک جداره: در ساخت این نوع پارتیشن از شیشه های سکوریت با ضخامت 8 تا 12 میل استفاده می شود.
  • شیشه های دوجداره: در ساخت پارتیشن دوجداره دو لایه شیشه استفاده می‌شود و همچنین عایق مناسبی برای آلودگی های صوتی و حرارتی ایجاد می‌شود.
  • شیشه های طرح دار و رنگی: می توان از شیشه های تک جداره و دو جداره به صورت طرح دار یا رنگی برای زیباتر کردن محیط استفاده کرد.
  • شیشه های مات: اتاق هایی که به جهت حفظ حریم شخصی نیاز به پوشیده و مات شدن دارند مانند اتاق های جلسه، کنفرانس، منزل، حمام و... می‌توانند برای نصب پارتیشن از شیشه های مات استفاده کنند.

درب پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن های شیشه ای فریم لس را می توان همراه با درب و یا بدون درب طراحی و نصب کرد اما در محیط های اداری برای افزایش کارایی بهتر و برقراری آرامش بهتر است از درب پارتیشن استفاده کرد. درب پارتیشن شیشه ای فریم لس را می توانید از جنس چوب و یا شیشه انتخاب کنید. اما اغلب برای تطابق دیزاین از درب شیشه ای استفاده می‌کنند. درب پارتیشن شیشه ای به صورت درب شیشه ای لولایی، درب شیشه ای کشویی و درب شیشه ای اسپایدری قابل طراحی و اجرا است. نوع باز شدن درب شیشه ای نیز به موقعیت بازشوی آن بستگی دارد. همچنین می‌توانید از درب های شیشه ای اتوماتیک نیز در پارتیشن های شیشه ای فریم لس استفاده کنید.

درب پارتیشن شیشه ای فریم لس

برای کسب اطلاعات بیشتر و برقراری ارتباط با مشاوران مرکز کارا دکور با شماره مندرج در سایت تماس بگیرید.


  • آیا می‌توان در فضای کوچک از پارتیشن شیشه ای فریم لس استفاده کرد؟

    بله از آنجایی که در ساخت پارتیشن شیشه ای فریم لس از یراق آلات ظریف و فریم نارک استفاده شده است؛ این پارتیشن فضای کمتری اشغال کرده و در محیط های کوچک نیز قابل استفاده و اجرا می‌باشد.

  • قیمت پارتیشن شیشه ای فریم لس چقدر است؟

    قیمت ثابتی برای نصب و ساخت پارتیشن های شیشه ای فریم لس وجود ندارد. کارشناسان مجموعه کارا دکور بعد بازدید از محل و محاسبه متراژ محیط قیمت نهایی را به شما اعلام می‌کنند.

  • آیا پارتیشن های فریم لس شیشه ای مقاوم هستند؟

    بله به دلیل دارا بودن فریم یا قاب نازک دور پنل های شیشه ای، این پارتیشن ها در برابر ضربه و فشار مقاوم می‌باشند.

  • از کجا پارتیشن فریم لس شیشه ای بخریم؟

    شما می‌توانید از معتبر ترین مجموعه ساخت و طراحی انواع پارتیشن در تهران و کرج بنام کارا دکور، پارتیشن شیشه ای مورد نیاز خود را خریداری کنید.



ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
کارشناس فروش (09128900394)