دسته بندی محصولات
پارتیشن شیشه ای تک جداره

پارتیشن های تک جداره شیشه ای ابزاری هستند که از آن ها برای جدا کردن فضا به قسمت های کوچک تر و یا پارتیشن بندی محیط استفاده می‌کنند. از این پارتیشن ها هم به صورت فریم دار و هم به صورت فریم لس می‌توان استفاده کرد. استفاده از پارتیشن شیشه ای در منزل یا محل کار دارای مزایای بسیار زیادی همچون عدم مسدود شدن دید، حفظ حریم خصوصی، عایق صدا و انتشار نور می‌باشد.

کارا دکور
کارا دکور

پارتیشن شیشه ای تک جداره

برای ساخت پارتیشن های شیشه ای تک جداره از پروفیل های آلومینیومی که دارای مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و خوردگی دارند استفاده می‌شود. همچنین شیشه های بکار رفته در این نوع پارتیشن ها، از نوع شیشه های سکوریت 10 میلی متری می‌باشد که دارای استحکام بالایی است و به راحتی شکسته نمی‌شود. همچنین با توجه به سلیقه کارفرما می‌توان از شیشه های لمینت نیز استفاده کرد که مقاومت پارتیشن را تا حدود زیادی افزایش دهد.

پارتیشن شیشه ای تک جداره نسبت به پارتیشن شیشه ای دو جداره دارای ابعاد و ضخامت کمتری بوده و برای تقسیم بندی و جداسازی محیط هایی با متراژ کوچک مناسب می‌باشد. پارتیشن های تک جداره عایق صدا نیستند و در محدود کردن دید نسبت به پارتیشن های دوجداره مقداری ضعیف تر عمل می‌کنند.

پارتیشن شیشه ای تک جداره

مزایای استفاده از پارتیشن شیشه ای تک جداره

  • می‌توان درب های مختلفی اعم از درب شیشه ای (لولایی و ریلی)، چوبی و… نصب کنید.
  • نصب پارتیشن شیشه ای تک جداره بسیار آسان و سریع تر از دیوار های آجری می‌باشد.
  • امکان نصب انواع شیشه مانند شیشه های رنگی یا بک پینت، هوشمند، مات یا ساتینا وجود دارد.
  • پروفیل های آلومینیومی در پارتیشن های شیشه ای دارای طیف های مختلف رنگ های آنادایز هستند که این امکان را به مشتریان عزیز می‌دهند که به راحتی رنگ پروفیل خود را انتخاب کند.
  • کاملا به حفظ حریم شخصی و ایجاد یک محیط خصوصی کمک می‌کند.
  • پارتیشن های تک جداره شیشه ای تا حدودی مانع ورود صدا هستند.
  • استفاده از این پارتیشن ها از هدر رفتن انرژی جلوگیری می‌کند و گزینه مناسبی برای کاهش هزینه های انرژی می‌باشد.
  • به علت استفاده از پارتیشن های شیشه ای تک جداره نور مناسبی در فضا منتشر خواهد شد و این پارتیشن مانع انتشار نور نخواهد بود.
  • به عنوان یک المان تبلیغاتی می‌توان از این پارتیشن ها استفاده کرد چرا که بر روی آنها امکان استفاده از حکاکی و لیزر وجود دارد.

مزایا پارتیشن شیشه ای تک جداره

انواع پارتیشن های شیشه ای تک جداره

در مجموعه کارا دکور پارتیشن شیشه ای تک جداره خود را می‌توانید با پروفیل در رنگ های متنوع با توجه به طراحی و دیزاین فضای خود سفارش دهید. پارتیشن های شیشه ای تک جداره قابلیت جدا کردن اجزا و نصب مجدد دارند که می‌توانید برای جابجایی راحت تر از این مدل استفاده کنید. برای مونتاژ و دمونتاژ کردن پارتیشن های شیشه ای تک جداره نیای به ابزار های مختلف نبوده و به راحتی می‌توان این پارتیشن ها را جابجا کرد.

پارتیشن های شیشه ای تک جداره با روش ها و انواع مختلف در منزل و اداره قابل نصب و اجرا هستند که در ادامه به بررسی هر یک از آنها می‌پردازیم:

  • پارتیشن شیشه ای تک جداره رنگی
  • پارتیشن شیشه ای تک جداره مات
  • پارتیشن شیشه ای تک جداره اداری open office
  • پارتیشن شیشه ای تک جداره توکار
  • پارتیشن شیشه ای تک جداره روکار
  • پارتیشن شیشه ای تک جداره فریم لس
  • پارتیشن شیشه ای تک جداره فریم دار
  • پارتیشن شیشه ای تک جداره ریلی

انواع پارتیشن های شیشه ای تک جداره

پارتیشن شیشه ای تک جداره رو کار

برای نصب پارتیشن های تک جداره شیشه ای روکار پروفیل ها باید به صورت روکار بر روی سقف و زمین قرار گیرند. این پروفیل ها برای نصب شیشه های ثابت رو کار که شامل مقاطع بسیار ظریف و مینیمال تا پروفیل هایی با مقاطع بزرگ می‌شوند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. انتخاب نوع پروفیل توسط مسئول و طراح پروژه متناسب با محیط و نوع سفارش در نظر گرفته و انتخاب می‌شود.

پارتیشن شیشه ای تک جداره رو کار

پارتیشن شیشه ای تک جداره توکار

از دیگر مدل های پارتیشن تک جداره، پارتیشن های شیشه ای تک جداره تو کار هستند که در این مدل پروفیل کاملا تراز با کف قرار می‌گیرد و همچنین برای در نظر گرفتن جزئیات مربوط به پروفیل های این نوع از پارتیشن، طراحی کارگذاری پروفیل در فاز تهیه نقشه های فنی کف سازی انجام می‌شود. در نتیجه ی اجرای صحیح نقشه ها یک پارتیشن شیشه ای تک جداره تو کار (یا دفنی) با حداقل دید بصری از نمای یراق آلات و اتصالات به کارفرما تحویل داده خواهد شد. تمامی قطعات نگه دارنده اصلی در سقف و کف پروژه به صورت پنهانی و خارج از دید نصب می‌شوند.

پارتیشن شیشه ای تک جداره توکار

پارتیشن شیشه ای تک جداره فریم لس

پارتیشن شیشه ای تک جداره فریم لس یکی از پرطرفدار ترین انواع پارتیشن شیشه ای می‌باشد که برای بسیاری از مکان ها با متراژ مختلف ناسب و قابل استفاده می‌باشد. این پارتیشن شیشه ای کمترین مانع برای دید را به وجود آورده و باعث انتشار نور بیشتر در محیط می‌شود. این پارتیشن ها به سقف و کف متصل شده و هیچ پروفیل عمودی بین شیشه ها قرار نخواهد گرفت. به دلیل نداشتن پروفیل عمودی، این پارتیشن های فریم لس از زیبایی بسیار مدرن و مینیمال برخوردار هستند.

پارتیشن شیشه ای تک جداره فریم لس

پارتیشن شیشه ای تک جداره فریم دار

در پارتیشن شیشه ای تک جداره فریم دار برخلاف مدل فریم لس آن پروفیل ها به صورت عمودی بین شیشه ها قرار گرفته اند. پارتیشن های شیشه ای تک جداره فریم دار بسیار مقاوم تر از مدل فریم لس آن ها می‌باشند. همچنین به دلیل وجود پروفیل های عمودی در این پارتیشن فریم دار، محیط شلوغ دیده می‌شود و نمی‌توان برای محیط هایی با متراژ کم از این پارتیشن استفاده کرد.

پارتیشن شیشه ای تک جداره فریم دار

جزئیات و مشخصات فنی پارتیشن شیشه ای تک جداره

  • تنوع پروفیل های پارتیشن تک جداره شیشه ای بالا بوده و متناسب با طراحی و کاربری های محیط، می‌توان انتخاب های متنوعی داشت.
  • از پروفیل های مینیمال می‌توان در پارتیشن شیشه ای توکار و همچنین روکار استفاده کرد.
  • با توجه به نصب درب در پارتیشن های تک جداره می‌توان از پروفیل هایی استفاده کرد که پیوستگی پارتیشن شیشه ای تک جداره با خط اتصال میان درب و شیشه را دو چندان می‌کند.
  • هنگام نصب پارتیشن تک جداره برای مکان هایی با سقف بالای 3 متر باید از پروفیل های قوی با عرض بیشتر استفاده کرد.
  • ابعاد پروفیل های استفاده شده در پروژهایی با سقف بلند 4*4 سانتی متر می‌باشد.

مشخصات فنی پارتیشن شیشه ای تک جداره

برای سفارش پارتیشن شیشه ای تک جداره در مدل ها و انواع مختلف می‌توانید کاتالوگ های مجموعه کارا دکور را مشاهده کرده و با شماره تماس این مجموعه تماس حاصل نمایید.




ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
کارشناس فروش (09128900394)